Desperados Virgin 0.0% - bezalkoholowy wariant od lidera rynku piw smakowych
Wtorek, 23 marca 2021
W sklepach w całej Polsce można już kupić pierwszego bezalkoholowego Desperadosa Virgin 0.0% z orzeźwiającą nutą cytryny. Nowy wariant ma 100% smaku i 0% alkoholu oraz unikalny charakter Desperadosa, którego dorośli konsumenci mogą doświadczyć teraz w całkiem nowych okolicznościach i porach.
Desperados Virgin 0.0% dedykowany jest wszystkim, którzy wiedzą, jak bawić się spontanicznie i w każdej okazji potrafią dostrzec zabawowy pierwiastek. W napojach szukają orzeźwienia i smaku, który otwiera na dobrą zabawę, ale w wersji bez alkoholu.
Rozbudowując portfolio o nowe smaki i warianty alkoholowe, marka poszerza okazje do spotkań z konsumentami i chce docierać do nowych odbiorców. Pozostając przy tym w imprezowym klimacie, Desperados po raz kolejny redefiniuje pojęcie samej imprezy, które - szczególnie w ostatnim czasie - nabrało nowych, szerszych kontekstów.
- Od zawsze bardzo uważnie obserwujemy zachowania konsumentów i szybko reagujemy na zmieniającą się rzeczywistość wokół nas i nowe potrzeby, jakie z tego wynikają – mówi Anna Owczarska, Senior Brand Manager Desperadosa w Grupie Żywiec. - Konsekwentnie rozbudowujemy portfolio marki tak, by wciąż odpowiadała dotychczasowym odbiorcom, ale też przyciągała nowych Klientów. Pozostajemy przy tym wierni unikalnemu DNA Desperadosa, które pozwala marce utrzymać status ulubionego imprezowego piwa i lidera kategorii piw smakowych – podkreśla Anna Owczarska.
Desperados Virgin 0.0% jest ważnym dopełnieniem portfolio marki i na stałe dołącza do oferty sprzedaży. W badaniach poprzedzających wprowadzenie go na polski rynek, zdecydowana większość respondentów uznała, że Desperados Virgin 0.0% wpisuje się w charakter marki, a jego smak oceniono wyżej niż wiodący wariant wśród piw smakowych bez alkoholu.
Wprowadzenie wariantu na rynek wspiera ogólnopolska kampania reklamowa. Na początku kwietnia startuje spot telewizyjny z Desperadosem Virgin 0.0% w roli głównej. Rusza też szeroka kampania w digitalu, mediach społecznościowych oraz działania w punktach sprzedaży.
Działania ATL dla Desperadosa realizuje agencja LVOV. Za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcję - Televisor. Komunikację digital i w social mediach dla marki Desperados prowadzi agencja VMLY&R. Wsparcie PR zapewnia Big Names. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.