Nowości

Desperados Virgin 0.0% - bezalkoholowy wariant od lidera rynku piw smakowych

Wtorek, 23 marca 2021
W sklepach w całej Polsce można już kupić pierwszego bezalkoholowego Desperadosa Virgin 0.0% z orzeźwiającą nutą cytryny. Nowy wariant ma 100% smaku i 0% alkoholu oraz unikalny charakter Desperadosa, którego dorośli konsumenci mogą doświadczyć teraz w całkiem nowych okolicznościach i porach.
Desperados Virgin 0.0% dedykowany jest wszystkim, którzy wiedzą, jak bawić się spontanicznie i w każdej okazji potrafią dostrzec zabawowy pierwiastek. W napojach szukają orzeźwienia i smaku, który otwiera na dobrą zabawę, ale w wersji bez alkoholu.

Rozbudowując portfolio o nowe smaki i warianty alkoholowe, marka poszerza okazje do spotkań z konsumentami i chce docierać do nowych odbiorców. Pozostając przy tym w imprezowym klimacie, Desperados po raz kolejny redefiniuje pojęcie samej imprezy, które - szczególnie w ostatnim czasie - nabrało nowych, szerszych kontekstów.

- Od zawsze bardzo uważnie obserwujemy zachowania konsumentów i szybko reagujemy na zmieniającą się rzeczywistość wokół nas i nowe potrzeby, jakie z tego wynikają – mówi Anna Owczarska, Senior Brand Manager Desperadosa w Grupie Żywiec. - Konsekwentnie rozbudowujemy portfolio marki tak, by wciąż odpowiadała dotychczasowym odbiorcom, ale też przyciągała nowych Klientów. Pozostajemy przy tym wierni unikalnemu DNA Desperadosa, które pozwala marce utrzymać status ulubionego imprezowego piwa i lidera kategorii piw smakowych – podkreśla Anna Owczarska.

Desperados Virgin 0.0% jest ważnym dopełnieniem portfolio marki i na stałe dołącza do oferty sprzedaży. W badaniach poprzedzających wprowadzenie go na polski rynek, zdecydowana większość respondentów uznała, że Desperados Virgin 0.0% wpisuje się w charakter marki, a jego smak oceniono wyżej niż wiodący wariant wśród piw smakowych bez alkoholu.

Wprowadzenie wariantu na rynek wspiera ogólnopolska kampania reklamowa. Na początku kwietnia startuje spot telewizyjny z Desperadosem Virgin 0.0% w roli głównej. Rusza też szeroka kampania w digitalu, mediach społecznościowych oraz działania w punktach sprzedaży. 

Działania ATL dla Desperadosa realizuje agencja LVOV. Za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcję - Televisor. Komunikację digital i w social mediach dla marki Desperados prowadzi agencja VMLY&R. Wsparcie PR zapewnia Big Names. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.



tagi: Desperados Virgin , piwo bezalkoholowe , piwo smakowe , rynek spożywczy , FMCG , sprzedaż , handel , konsument ,