Kampania promocyjna Plusssz Active ma zasięg ogólnopolski i jest skierowana do studentów uczelni wyższych. Działania mają charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy.
Promocja „Poprawki tylko u krawca" trwa od 1 stycznia do 28 lutego 2010 r. Warunkiem wzięcia w niej udziału jest zakup opakowania Plusssz Active i zachowanie paragonu. Jeśli konsument nie zda egzaminu - otrzyma zwrot pieniędzy za zakupiony produkt.
W działaniach promocyjnych wykorzystywane są spoty reklamowe nadawane w stacjach radiowych o zasięgu ogólnopolskim oraz w rozgłośniach studenckich (m.in. Radio Zet, RMF FM, RMF MAXXX, Radio Eska, Radio Afera), banery na studenckich portalach internetowych (m.in. dlastudenta.pl, nauka.pl, students.pl). Ponadto na uczelniach wyższych (w 20 miastach Polski), w wybranych klubach, pubach i kawiarniach studenckich (w 14 miastach oraz 84 miejscach) zostaną zamieszczone plakaty oraz materiały POS.
Kreacją kampanii zajęła się firma Paralotna, a zakupem mediów firma Zenith Optimedia. Działania marketingowe są uzupełniane przez kampanię PR i prowadzi je Agencja Kuźnia PR.
Plusssz Active zwiększa możliwości poznawcze mózgu, ułatwia koncentrację, łagodzi objawy stresu oraz wspomaga organizm. Forma płynna powoduje, że zawarte w niej substancje czynne przyswajają się szybciej. Dwuwarstwowe tabletki musujące Plusssz Active o smaku cytrusowym zawierają 10 witamin, magnez, L-karnitynę, fosfatydyloserynę i kofeinę.
Więcej informacji na stronie internetowej http://www.plusssz.pl
(Maja Święcka)
tagi: Plusssz Active ,
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL –...
Według analizy ponad 86 tys. cen detalicznych, w październiku...
Spółka HELIO osiągnęła historyczne wyniki sprzedażowe...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Najpopularniejszym instrumentem oszczędzania w tej grupie...
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...