Nowy spot prezentuje dzień z życia kobiety i przyjmowane przez nią role - kobiety: aktywnej, szczęsliwej - pracującej, matki, żony. Gdy bohaterka przechodzi obok szklanek wypełniających się herbatą, otwiera się przed nami świat pełen emocji. Esencja herbaty wypełniająca kolejne szklanki za każdym razem przybiera różne kształty - zapowiadające kolejne wydarzenia, np. gdy kobieta ma dostać bukiet róż, w esencji można dostrzec rozkwitający kwiat. Za każdym razem bohaterka zmienia strój i fryzurę. Jedno, co pozostaje niezmienne to świetny nastrój, jaki towarzyszy jest przez cały dzień. Oczywiście dzięki herbacie IRVING. IRVING to pozytywna energia przez cały dzień i każdego dnia, to zdrowie, radość i doskonały smak prawdziwej herbaty.
Nowa reklama IRVING emitowana będzie m.in. przy serialach najpopularniejszych serialach i programach TV: Na dobre i na złe, Na Wspólnej, Dr House, CSI Miami, Kuba Wojewódzki, Dzień Dobry TVN.
Grupą docelową kampanii są kobiety otwarte na nowości, poszukujące pozytywnych aspektów życia, w wieku 25-49 lat, z wykształceniem średnim+ i wyższym oraz dochodami powyżej średniej krajowej. Za kreację kampanii odpowiada agencja GPD, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.
(Maja Święcka)
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL –...
Według analizy ponad 86 tys. cen detalicznych, w październiku...
Spółka HELIO osiągnęła historyczne wyniki sprzedażowe...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Najpopularniejszym instrumentem oszczędzania w tej grupie...
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...