Nowości

Nowa reklama, intensywna kampania herbat IRVING

Piątek, 15 stycznia 2010
Rozpoczyna się intensywna kampania reklamowa herbat IRVING. Do końca lutego nowy 30" spot „IRVING - Esencja dobrego dnia" z adaptacją słynnego przeboju „Walking on sunshine" emitowany będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Nowy spot prezentuje dzień z życia kobiety i przyjmowane przez nią role - kobiety: aktywnej, szczęsliwej - pracującej, matki, żony. Gdy bohaterka przechodzi obok szklanek wypełniających się herbatą, otwiera się przed nami świat pełen emocji. Esencja herbaty wypełniająca kolejne szklanki za każdym razem przybiera różne kształty - zapowiadające kolejne wydarzenia, np. gdy kobieta ma dostać bukiet róż, w esencji można dostrzec rozkwitający kwiat. Za każdym razem bohaterka zmienia strój i fryzurę. Jedno, co pozostaje niezmienne to świetny nastrój, jaki towarzyszy jest przez cały dzień. Oczywiście dzięki herbacie IRVING. IRVING to pozytywna energia przez cały dzień i każdego dnia, to zdrowie, radość i doskonały smak prawdziwej herbaty.

Nowa reklama IRVING emitowana będzie m.in. przy serialach najpopularniejszych serialach i programach TV: Na dobre i na złe, Na Wspólnej, Dr House, CSI Miami, Kuba Wojewódzki, Dzień Dobry TVN.  

Grupą docelową kampanii są kobiety otwarte na nowości, poszukujące pozytywnych aspektów życia, w wieku 25-49 lat, z wykształceniem średnim+ i wyższym oraz dochodami powyżej średniej krajowej. Za kreację kampanii odpowiada agencja GPD, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.

(Maja Święcka)

tagi: Irving , Kamis ,