Nowy spot prezentuje dzień z życia kobiety i przyjmowane przez nią role - kobiety: aktywnej, szczęsliwej - pracującej, matki, żony. Gdy bohaterka przechodzi obok szklanek wypełniających się herbatą, otwiera się przed nami świat pełen emocji. Esencja herbaty wypełniająca kolejne szklanki za każdym razem przybiera różne kształty - zapowiadające kolejne wydarzenia, np. gdy kobieta ma dostać bukiet róż, w esencji można dostrzec rozkwitający kwiat. Za każdym razem bohaterka zmienia strój i fryzurę. Jedno, co pozostaje niezmienne to świetny nastrój, jaki towarzyszy jest przez cały dzień. Oczywiście dzięki herbacie IRVING. IRVING to pozytywna energia przez cały dzień i każdego dnia, to zdrowie, radość i doskonały smak prawdziwej herbaty.
Nowa reklama IRVING emitowana będzie m.in. przy serialach najpopularniejszych serialach i programach TV: Na dobre i na złe, Na Wspólnej, Dr House, CSI Miami, Kuba Wojewódzki, Dzień Dobry TVN.
Grupą docelową kampanii są kobiety otwarte na nowości, poszukujące pozytywnych aspektów życia, w wieku 25-49 lat, z wykształceniem średnim+ i wyższym oraz dochodami powyżej średniej krajowej. Za kreację kampanii odpowiada agencja GPD, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.
(Maja Święcka)
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...