Nowy spot prezentuje dzień z życia kobiety i przyjmowane przez nią role - kobiety: aktywnej, szczęsliwej - pracującej, matki, żony. Gdy bohaterka przechodzi obok szklanek wypełniających się herbatą, otwiera się przed nami świat pełen emocji. Esencja herbaty wypełniająca kolejne szklanki za każdym razem przybiera różne kształty - zapowiadające kolejne wydarzenia, np. gdy kobieta ma dostać bukiet róż, w esencji można dostrzec rozkwitający kwiat. Za każdym razem bohaterka zmienia strój i fryzurę. Jedno, co pozostaje niezmienne to świetny nastrój, jaki towarzyszy jest przez cały dzień. Oczywiście dzięki herbacie IRVING. IRVING to pozytywna energia przez cały dzień i każdego dnia, to zdrowie, radość i doskonały smak prawdziwej herbaty.
Nowa reklama IRVING emitowana będzie m.in. przy serialach najpopularniejszych serialach i programach TV: Na dobre i na złe, Na Wspólnej, Dr House, CSI Miami, Kuba Wojewódzki, Dzień Dobry TVN.
Grupą docelową kampanii są kobiety otwarte na nowości, poszukujące pozytywnych aspektów życia, w wieku 25-49 lat, z wykształceniem średnim+ i wyższym oraz dochodami powyżej średniej krajowej. Za kreację kampanii odpowiada agencja GPD, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.
(Maja Święcka)
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...