Innowacja w kategorii energetyków - RED BULL ENERGY SHOT - shot, który dodaje skrzydeł
Piątek, 15 stycznia 2010
Red Bull, lider kategorii napojów energetycznych na świecie, wprowadza na rynek kolejną nowość: Red Bull Energy Shot. Nowy produkt dostępny będzie w Polsce od 18 stycznia 2010 roku.
Red Bull Energy Shot to niegazowana, skoncentrowana wersja napoju Red Bull Energy Drink. Jego smak i zawartość kofeiny nie różnią się od tradycyjnego Red Bulla 250 ml. Jest przy tym mniej kaloryczny -opakowanie zawiera 25 kcal. Produkt nie wymaga schłodzenia, a jego poręczne opakowanie i mały rozmiar (pojemność 60 ml) pozwalają na dodanie skrzydeł niemalże w każdym miejscu i czasie.
Red Bull Energy Shot - dając dodatkową okazję i możliwości konsumpcji - stanowi doskonałą alternatywę dla osób liczących kalorie, czy nie lubiących napojów gazowanych, a potrzebujących wsparcia energetycznego. Jego niewielkie wymiary sprawiają, że doskonale mieście się w torebce, kieszeni, czy schowku i jest idealnym rozwiązaniem podczas podróży lotniczych czy długich spotkań.
Powiększając swoje firmowe portfolio, Red Bull naturalnie rozwija całą kategorię energetyków. Red Bull Energy Shot gwarantuje detalistom wysoki profit, a dzięki swojej pojemności zajmuje niewiele miejsca w strefie przykasowej - stając się produktem wysoko efektywnym logistycznie.
W sprzedaży od: 18 stycznia 2010 Opakowanie: 60 ml Sugerowana cena detaliczna: 5,99 PLN Importer: Red Bull sp. z o.o., Al. Wyścigowa 8a, 02-681 Warszawa
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.