W minionym roku otwartych zostało 16 nowych supermarketów, w tym w takich miastach jak Białystok, Poznań, Gdańsk, Opole, Legnica, Koszalin, Radom. Dokonane inwestycje pozwalają realizować rozwój szeroko rozumianej jakości obsługi oraz dążenie do umacniania pozycji lidera tego segmentu rynku. Osiągnięte wyniki finansowe sklepów działających pod logo "Piotr i Paweł" umożliwiają dalszy dynamiczny rozwój, czego efektem będzie dalsze zwiększanie ilości placówek o 12 nowych lokalizacji w 2010 roku, z których w pierwszym półroczu otwarte zostaną sklepy w Inowrocławiu, drugi w Grudziądzu, dwa w Łodzi i dwa w Płocku a także czwarty we Wrocławiu.
Na zdjęciu Paweł i Piotr Woś
(maj)
tagi: Piotr i Paweł ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...