4 marca Stokrotka otwiera trzy nowe sklepy. Tym samym liczba sklepów tej popularnej sieci spożywczej przekroczy 730 placówek.
Nowe sklepy Stokrotki zlokalizowane są w trzech województwach: podkarpackim, świętokrzyskim i opolskim. W tym pierwszym placówka zostanie otwarta w Skołyszynie. W Świętokrzyskiem market Stokrotki zostanie otwarty w Skarżysku Kościelnym, a w Opolskiem – w Głuchołazach.
- Sytuacja na rynku z powodu pandemii i ograniczeń jest trudna, ale my nie zwalniamy tempa. Ten rok ma być kolejnym, w którym dynamicznie rozwijamy naszą sieć w całej Polsce. Chcemy otworzyć ponad 120 sklepów, w różnych formatach, dopasowanych do oczekiwań klientów– mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor marketingu i sprzedaży Stokrotka sp. z o.o.
Każdy z nowych sklepów otwieranych 4 marca to nowocześnie zorganizowane sklepy oferujące kilkanaście nowych miejsc pracy na lokalnych rynkach.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.