Desperados Strawberry Margarita 3%. Dwa kultowe miksy z tequilą w jednej butelce
Środa, 03 marca 2021
Niskoalkoholowy wariant Desperados Strawberry Margarita 3% dołączył do portfolio lidera polskiego rynku piw smakowych. Smak inspirowany popularnym imprezowym drinkiem jest 6. wariantem w ofercie marki.
Co piąte piwo smakowe sprzedawane w Polsce to Desperados. Marka ma ugruntowaną pozycję lidera segmentu i konsekwentnie rośnie. To aromat tequili i imprezowy charakter czynią Desperadosa unikalnym. Mariaż z Margaritą, kultowym imprezowym drinkiem z tequilą jest więc naturalny.
Desperados Strawberry Margarita 3% łączy piwo o smaku tequili ze słodyczą dojrzałych truskawek i orzeźwieniem limonki. Wyraźnie wyczuwalna inspiracja Margaritą i imprezowy charakter Desperadosa sprawiają, że nowy wariant ma wyróżnialny na rynku smak.
ULUBIONY SMAK IMPREZY
Desperados to marka, która przełamywanie schematów ma swoim DNA i zachęca by wychodzić poza to, co oczywiste. Desperados Strawberry Margarita ma imprezowy smak i charakter oraz 3% zawartości alkoholu. Dzięki temu można się cieszyć nim cieszyć w wielu nowych okolicznościach. To propozycja dla tych, którzy chcą mniej alkoholu, ale nie mniej imprezy.
Rozbudowując portfolio o kolejne warianty, Desperados kieruje ofertę do szerokiej grupy dorosłych konsumentów. Tegoroczna nowość to drugi wariant niskoalkoholowy (obok Desperadosa Lime 3%), który pozwala marce sięgać do okazji w innych niż dotąd porach.
- Desperados Strawberry Margarita 3% został stworzony specjalnie dla konsumentów w Polsce. W badaniach poprzedzających wprowadzenie go na rynek, zdecydowana większość respondentów uznała ten wariant za atrakcyjny i pasujący do marki. Wierzymy, że nasza nowość przypadnie do gustu dotychczasowym odbiorcom Desperadosa, ale także przyniesie marce wiele nowych fanek i fanów - mówi Anna Owczarska, Senior Brand Manager Desperadosa w Grupie Żywiec.
Desperados wszedł do sprzedaży pod koniec lutego i dostępny jest w całej Polsce. Znaleźć go można na półce piw smakowych w butelkach 400 ml, puszce 500 ml oraz opakowaniach zbiorczych: 3 x butelka 400 ml i 4 x puszka 500 ml.
SILNE WSPARCIE W MEDIACH
Wprowadzeniu nowości towarzyszyć będzie kampania w digitalu i social mediach, a także materiały promocyjne w punktach sprzedaży. Desperados w komunikacji niezmiennie wychodzi poza schemat i tym razem oddaje projektowanie swoich reklam młodym artystom z całego świata. Jedną z kreacji dla nowości przygotował plakacista, ilustrator i grafik, 36 letni Krzysztof Kuki Iwański. Artysta jest autorem m.in. plakatów do spektakli teatralnym, koncertów i festiwali muzycznych.
Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja LVOV. Komunikację digital i w social mediach dla marki Desperados prowadzi agencja VMLY&R. Wsparcie PR zapewnia Big Names. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Według znawców tematu, spadek napływu spraw oznacza w teorii...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.