Do sieci SPAR dołączyły nowe sklepy w Warszawie – przy ul. Anielewicza 22 oraz we Wrocławiu przy ul. Przyjaźni 2. Są to pierwsze sklepy pod logo SPAR nowych partnerów detalicznych. Każda placówka ma prawie 500 mkw. sali sprzedaży i oferuje szeroki asortyment produktów regionalnych, serów oraz wędlin. W obu sklepach można kupić pieczywo wypiekane na miejscu i z lokalnych piekarni. W Warszawie działa już 7 sklepów sieci SPAR, w tym 6 dużych formatów EUROSPAR. Sieć SPAR dynamicznie rozwija się w całej Polsce i szuka kolejnych lokalizacji.
“Cały czas intensywnie pracujemy nad rozwojem sieci, szukamy nowych lokalizacji i wspieramy naszych partnerów detalicznych. Dzięki dobrej współpracy, zarówno niezależni detaliści, którzy są członkami sieci SPAR, jak i my możemy generować większe obroty. Bardzo mocno stawiamy na polską przedsiębiorczość – nasi partnerzy detaliczni to polskie biznesy, nasi dostawcy to polscy producenci – często rodzinne firmy z tradycjami, a na naszych półkach można znaleźć wiele dobrej jakości polskich produktów w atrakcyjnych cenach. Polscy dostawcy produkują dla nas także wyroby pod marką własną SPAR. Taka filozofia działania przyświeca nam w każdym kraju, w którym budujemy sieci handlowe” – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep SPAR.
Sieć SPAR realizuje także kampanię „Kupuj polskie w SPAR. Wybierz jakość”, w której promuje wyroby polskich producentów w atrakcyjnych cenach. Klienci mogą skorzystać z promocji na polskie jabłka, sery żółte, warzywa i owoce, miód, wędliny, wyroby garmażeryjne i mleczne, kiszonki, pieczywo, bakalie, ryby, napoje oraz przekąski. Kampania „Kupuj polskie w SPAR. Wybierz jakość” ma na celu promocję polskich dostawców i budowanie patriotyzmu gospodarczego.
W kampanii „Kupuj polskie w SPAR. Wybierz jakość” wzięli udział producenci, którzy przedstawili jak dbają o jakość swoich produktów lub produkują wyroby wyłącznie dla marki własnej SPAR. Polscy producenci wyrobów pod marką SPAR to najczęściej rodzinne firmy z wieloletnimi tradycjami.
Marka własna SPAR to produkty najwyższej jakości w atrakcyjnej cenie – jest synonimem jakości, dbałości o skład surowcowy i zdrowie konsumentów. Obecnie w portfolio marki własnej SPAR w Polsce jest ponad 200 produktów, w tym wiele indeksów z półki BIO i EKO. Do końca roku liczba produktów pod marką SPAR w Polsce zwiększy się do 600, z czego większość będzie produkowanych przez polskich dostawców.
Zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów sklepów SPAR jest dla sieci absolutnym priorytetem. Działania podejmowane przez sklepy mają pomóc w spowolnieniu tempa rozprzestrzeniania się wirusa przez wyeliminowanie prawdopodobieństwa zakażenia się koronawirusem w trakcie zakupów. SPAR bardzo rygorystycznie pilnuje stosowania środków ochrony osobistej zarówno przez pracowników, jak i klientów. Od początku pandemii wprowadzono m.in. obowiązkowe środki ochrony osobistej przed wejściem do sklepów: płyny dezynfekujące i jednorazowe rękawiczki foliowe dla klientów. Ponadto w sklepach SPAR zamontowano bariery ochronne z pleksi oraz udostępniono maseczki, rękawiczki i przyłbice dla pracowników sklepów. Osłony zostały wdrożone nie tylko na stanowiskach kasjerów, ale także przy stoiskach z wędlinami i nabiałem oraz przy kasach alkoholowych. W sklepach, obok lad z wędlinami i serami, na podłodze zaznaczone są miejsca, w których stanąć może obsługiwany klient – tak, aby cały czas zachowywać dystans.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.