Burn Shot zawdzięcza swoją skuteczność nowej skoncentrowanej formule, opartej o aktywne składniki takie, jak kofeina, tauryna i guarana oraz witaminy. Produkt skierowany jest do konsumentów w wieku 18-35 lat, którzy potrzebują natychmiastowej dawki energii bez konieczności wypijania dużej ilości napoju oraz noszenia ze sobą dużego opakowania.
Skoncentrowana formuła i wygodna forma opakowania Burn Shot zostały stworzone także z myślą o tych, którzy czują potrzebę szybkiego podniesienia swojej koncentracji oraz przywrócenia sprawności umysłowej będąc w podróży, w pracy czy na uczelni.
Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy zintegrowana kampania marketingowa obejmująca obecność w telewizji, Internecie, a także atrakcyjne materiały ekspozycyjne dedykowane dla punktów sprzedaży.
Burn Shot jest oferowany w butelce PET o pojemności 50 ml. Dystrybucja, w pierwszym etapie wprowadzenia produktu na rynek, obejmie wybrane sieci stacji benzynowych.
Sugerowana cena: 3,99 zł.
(Maja Święcka)
tagi: Coca-Cola , Burn , Burn Shot ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...