Nowości

Innowacyjny produkt w portfolio marki Burn

Czwartek, 07 stycznia 2010
Firmy z systemu Coca-Cola wprowadziły na rynek nowy innowacyjny produkt należący do portfolio marki Burn - Burn Shot. Dzięki specjalnej formule zawierającej aktywne składniki i witaminy, Burn Shot, będący suplementem diety, dostarcza konsumentom natychmiastowego zastrzyku energii. Burn Shot jest pierwszym tego typu produktem na polskim rynku.

Burn Shot zawdzięcza swoją skuteczność nowej skoncentrowanej formule, opartej o aktywne składniki takie, jak kofeina, tauryna i guarana oraz witaminy. Produkt skierowany jest do konsumentów w wieku 18-35 lat, którzy potrzebują natychmiastowej dawki energii bez konieczności wypijania dużej ilości napoju oraz noszenia ze sobą dużego opakowania.

Skoncentrowana formuła i wygodna forma opakowania Burn Shot zostały stworzone także z myślą o tych, którzy czują potrzebę szybkiego podniesienia swojej koncentracji oraz przywrócenia sprawności umysłowej będąc w podróży, w pracy czy na uczelni.

Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy zintegrowana kampania marketingowa obejmująca obecność w telewizji, Internecie, a także atrakcyjne materiały ekspozycyjne dedykowane dla punktów sprzedaży.

Burn Shot jest oferowany w butelce PET o pojemności 50 ml. Dystrybucja, w pierwszym etapie wprowadzenia produktu na rynek, obejmie wybrane sieci stacji benzynowych.

Sugerowana cena: 3,99 zł.

(Maja Święcka)

tagi: Coca-Cola , Burn , Burn Shot ,