Ogólnopolski zakres wspólnej akcji sklepów Lidl i Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy ma na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa na codzienne problemy oddziałów onkologii dziecięcej w Polsce. Poprzez wspólną działalność, sieć chce dotrzeć do milionów Polaków z apelem o wsparcie tegorocznej kwesty w dniach od 04.01. do 10.01.
Tysiące plakatów rozwieszonych w blisko 400 sklepach Lidl na terenie całej Polski, billboardy oraz gazetka reklamowa wydana w czteromilionowym nakładzie propagują szczytne idee XVIII Finału WOŚP oraz zachęcają do przyłączenia się do akcji w trakcie codziennych zakupów.
Symbolem zaangażowania sieci w XVIII Finale stało się serce „Lidl i WOŚP grają razem". Zebrane pieniądze zostaną przekazane podczas Finału WOŚP w niedzielę, 10 stycznia około godziny 22.00.
(Maja Święcka)
Prezes Zarządu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol Tadeusz...
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i...
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...