Nieskategoryzowane

200 nowych Żabek w 2009 roku

Środa, 06 stycznia 2010
Rok 2009 był dla sieci Żabka czasem intensywnego rozwoju. Przede wszystkim konsekwentnie realizowała długofalową strategię ekspansji sieci, która powiększyła się o 200 nowych sklepów.

"Drugim wyzwaniem, które przed sobą postawiliśmy było zainicjowanie funkcjonowania nowej sieci convenience w konwencji deli Freshmarket. To nasz nowy projekt, którego nie da się porównać do sklepów żadnej z sieci handlowych funkcjonujących na polskim rynku. Freshmarkety to placówki otwarte 7 dni w tygodniu oferujące markowe produkty FMCG oraz usługi, których asortyment został poszerzony o dania gotowe oraz ciepłe przekąski i napoje. Do końca roku powstało 15 Freshmarketów, a w 2010 roku powstanie 50. W 2010 roku planujemy również przyspieszyć rozwój sieci Żabka, która powiększy się o kolejnych 250 nowych sklepów. 2010 rok będzie pełen wyzwań, ale liczę, że nasz doświadczony zespół sprosta tym ambitnym planom" - komentuje specjalnie dla HURT & DETAL Jacek Roszyk, Prezes Zarządu Żabka Polska S.A.

(Maja Święcka)

tagi: Żabka ,