Nowości

Chruu-paczki odpowiedzią Polskiej Grupy Supermarketów na wzrost popytu w kategorii produktów słonych

Poniedziałek, 22 lutego 2021
Polska Grupa Supermarketów wprowadza do swoich sklepów nowe chipsy ziemniaczane marki własnej. Chruu-paczka ma wykorzystać obecne trendy sprzedażowe, rozszerzając portfolio produktów marek własnych w kategorii słonych i słodkich przekąsek.
Jak wynika z danych Nielsen kategoria słonych i słodkich przekąsek szacowana jest na ponad 18 mld złotych, natomiast w podkategorii produktów słonych obserwuje się dwucyfrowe wzrosty sprzedaży. Podobne trendy zaobserwowane zostały w sklepach Polskiej Grupy Supermarketów, w której powyższa kategoria stanowi – w zależności od klasyfikacji sklepu - od 10 do 15% średniej wartości koszyka.

Wzrost zainteresowania produktami z kategorii przekąsek słonych i słodkich ujawnił w znacznej mierze po masowych migracjach na pracę zdalną i obserwowany był głownie w największych miastach, wskazują przedstawiciele Polskiej Grupy Supermarketów.

- W odpowiedzi na rosnący popyt w kategorii produktów słonych postanowiliśmy wprowadzić nową serię chipsów w czterech popularnych smakach, które uzupełnią dotychczasową ofertę marek własnych – mówi Przemysław Gaszewski, Dyrektor Handlowy w Polskiej Grupie Supermarketów.

Chruu-paczka to klasyczne chipsy ziemniaczane w czterech wariantach smakowych: paprykowym, solonym, zielonej cebulki i fromage. Atrakcyjna oprawa graficzna opakowania ma jednoznacznie prezentować produkt Polskiej Grupy Supermarketów, jednocześnie zapewniając wyróżnienie na tle marek popularnych. Nowa linia produktowa jest uzupełnieniem kategorii przekąsek słonych marki własnej na które składają się m.in. prażynki, orzeszki, popcorn czy nachosy firmy O… Dobre. Pewne. Twoje.  



tagi: Chruu-paczki , Polska Grupa Supermarketów , wzrost popytu , produkty słone , przekąski , sprzedaż , handel , konsument , chipsy ziemniaczane ,