Advertisement

Nieskategoryzowane

Największe spotkanie całej branży w Polsce

Środa, 23 grudnia 2009
Pomimo tego, że w Polsce w porównaniu z innymi rynkami europejskimi, wpływ kryzysu na zachowania nabywcze konsumentów  był mniej widoczny, to jednak także tutaj znacząco wpłynął on na branżę FMCG. Dodatkowo, pogłębiająca się konsolidacja, rozwój dyskontów i wzrost znaczenia marek własnych odbiły się na sytuacji niemal wszystkich producentów i wymusiły strategie dostosowawcze zapewniające zarówno dotychczasową jakość, jak i stabilne wyniki sprzedaży.

Trzydniowe Forum Trendy FMCG 2010 zorganizowane w dniach 7-9 grudnia 2009 roku przez Blue Business Media  było unikalnym w swoim rodzaju a jednocześnie największym branżowym wydarzeniem w Polsce dotyczącym stanu i kierunków rozwoju rynku FMCG. Dziewięć tematycznych sesji i obecność  ponad 100 prelegentów - decydentów największych firm z sektora oraz najlepszych ekspertów i analityków rynku, dały możliwość zdobycia najnowszych informacji i weryfikacji dotychczasowych danych.  Grono ponad 420 uczestników obecnych podczas wydarzenia stworzyło unikalną okazję do nawiązania strategicznej współpracy i rozwoju inicjatyw dla przyszłego partnerstwa oraz nowych rozwiązań.

25-26 marca 2010 odbędzie się „Poland& CEE Retail Summit" organizowane przez Blue Business Media. To największe w regionie Europy Środkowej i Wschodniej forum wymiany opinii o najważniejszych trendach i najnowszych prognozach dotyczących rynku handlu detalicznego.

"Poland& CEE Retail Summit" w liczbach:

51 prelegentów w tym 30 Prezesów i Członków Zarządu43 indywidulne prelekcje i 11 paneli dyskusyjnych 4 renomowanych ekonomistów sesja plenarna z udziałem, Prezesów sieci handlowych oraz 3 równoległe specjalistyczne sesje tematyczne


(maj)