Trzydniowe Forum Trendy FMCG 2010 zorganizowane w dniach 7-9 grudnia 2009 roku przez Blue Business Media było unikalnym w swoim rodzaju a jednocześnie największym branżowym wydarzeniem w Polsce dotyczącym stanu i kierunków rozwoju rynku FMCG. Dziewięć tematycznych sesji i obecność ponad 100 prelegentów - decydentów największych firm z sektora oraz najlepszych ekspertów i analityków rynku, dały możliwość zdobycia najnowszych informacji i weryfikacji dotychczasowych danych. Grono ponad 420 uczestników obecnych podczas wydarzenia stworzyło unikalną okazję do nawiązania strategicznej współpracy i rozwoju inicjatyw dla przyszłego partnerstwa oraz nowych rozwiązań.
25-26 marca 2010 odbędzie się „Poland& CEE Retail Summit" organizowane przez Blue Business Media. To największe w regionie Europy Środkowej i Wschodniej forum wymiany opinii o najważniejszych trendach i najnowszych prognozach dotyczących rynku handlu detalicznego.
"Poland& CEE Retail Summit" w liczbach:
51 prelegentów w tym 30 Prezesów i Członków Zarządu43 indywidulne prelekcje i 11 paneli dyskusyjnych 4 renomowanych ekonomistów sesja plenarna z udziałem, Prezesów sieci handlowych oraz 3 równoległe specjalistyczne sesje tematyczne
(maj)
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...