Warka – jedno z najpopularniejszych piw w Polsce od grudnia br. dostępne będzie w nowej szacie graficznej opakowań. Połączenie ikonicznych elementów marki z innowacyjnym projektem akcentuje wysoką jakość produktu.
Wygląd nowych opakowań Warki odpowiada na zmiany zachodzące w preferencjach konsumentów, którzy doceniają jakość i tradycję w nowoczesnym wydaniu. Nowe opakowania marki nie tylko przyciągają wzrok, ale również komunikują najważniejsze cechy produktu.
Połączenie tradycyjnych elementów marki z innowacyjnym projektem akcentuje wysoką jakość Warki. Zmieniony kształt etykiety nadaje butelce zupełnie nowej jakości, a efekt metalizowania premiowości i szlachetności. Wyróżniającym elementem opakowania jest skośne połączenie kolorów dzięki czemu całość wygląda niezwykle nowocześnie i dynamicznie. Użyte na opakowaniach symbole podkreślają piwność i opowiadają historię marki. Najsłynniejszy mieszkaniec Warki i bohater narodowy Kazimierz Pułaski oraz data „1478” na etykiecie podkreślają tradycję i historię piwa. Medale i słowo „Classic” symbolizują wierność klasycznym regułom warzenia piwa.
– Naszym celem było stworzenie projektu, który odda wysoką jakość produktu przy zachowaniu oryginalnych symboli marki – mówi Marcin Drożyński, Senior Brand Manager Warki. – Udało się zaprojektować opakowania, które oddają charakter marki, są nowoczesne oraz świetnie wyróżniają się na półce – dodaje Drożyński.
Zmiana grafiki opakowań obejmie również Warkę Strong, która zachowuje swoje charakterystyczne kolory: złoty i czarny, które niezmiennie podkreślają unikalną kompozycję dwóch słodów: jasnego pilzneńskiego i ciemnego prażonego.
Wprowadzenie nowych opakowań na rynek wspierać będą dedykowane materiały POS oraz startująca już na początku 2021 roku silna kampania TV i digital.
Wstępny projekt opakowań opracowała agencja BNA, a finalny projekt przygotował Wojciech Mierowski. Materiały POS przygotowała agencja Global Shopper Marketing.
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.