W sumie, przez trzy miesiące trwania loterii można wygrać aż 33 samochody, 100 skuterów i 1 000 nagród niespodzianek. Odpowiedź klientów na kampanię promocyjną przeszła oczekiwania organizatorów. Najwięcej sms-ów klienci wysyłają po każdej emisji spotu reklamowego w telewizji, głównie w weekendy. Większość zwycięzców przyznaje, że w celu zwiększenia swoich szans w loterii wysłała co najmniej 2 lub więcej sms-ów. Wielu uczestników loterii potwierdziło, że od lat jest wierna produktom MOKATE, a zwłaszcza cappuccino.
Szanse na dalsze nagrody mają ci, którzy zakupią ulubione cappuccino z kodem promocyjnym i wyślą sms-a na numer 71002 lub wyślą sms-a o treści KAWA na numer 7430.
Do końca promocji pozostało jeszcze blisko dwa miesiące. Dodatkowe informacje na temat Wielkiej Kumulacji, jak również aktualną listę zwycięzców - można znaleźć na stronie http://www.loteriamokate.com.pl.
(Maja Święcka)
tagi: Mokate ,
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Żabka Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zdobyła...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...