Ta ostatnia cecha może okazać się szczególnie przydatna w najnowszym wariancie piwa Grolsch, czyli butelce 1,5 l. Kompania Piwowarska, która 1 sierpnia br. przejęła dystrybucję marki Grolsch na rynku polskim, rozpoczęła selektywną sprzedaż tego wariantu w grudniu. Nietypowy jednopak Grolscha będzie dostępny tylko do wyczerpania zapasów. 1,5 litrowe butelki znaleźć będzie można w 10 największych miastach Polski (m.in. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach), na półkach sklepowych u tzw. kluczowych klientów (ang. key accounts), w dużych sieciach handlowych oraz w wybranych delikatesach.
Rekomendowana cena 1,5 l jednopaka Grolsch wynosi:
Dla handlu nowoczesnego - 15,29 złDla handlu tradycyjnego - 16,99 zł
INFORMACJA HANDLOWA
(Maja Święcka)
tagi: Grolsch ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....