Nowości

Jeszcze więcej Grolscha!

Wtorek, 15 grudnia 2009
Grolsch - holenderska marka piwa premium - lubi zaskakiwać i przełamywać schematy. Odzwierciedleniem niezależnej natury tego piwa jest nowy wariant - 1,5 litrowy jednopak. Niespotykanie duża butelka wyposażona jest również w charakterystyczne dla tego piwa zamknięcie typu Swingtop. Pojawi się ona w selektywnej dystrybucji w sklepach w 10 największych miastach Polski. Z zakupem wyjątkowej butelki warto się pospieszyć, bo będzie ona dostępna tylko do wyczerpania zapasów.
Grolsch to uwielbiane i doceniane na świecie holenderskie piwo premium. Wyróżnia je nie tylko doskonały smak uzyskany dzięki mieszance dwóch odmian chmielu, ale także charakterystyczne, stosowane od 1897 roku zamknięcie zwane Swingtopem. Przez lata owo unikalne zamknięcie urosło do rangi międzynarodowej ikony. Jest bowiem gwarancją najbardziej pożądanych cech złotego trunku - jakości (piwo jest zawsze świeże), wygody (do otwarcia Grolscha nie potrzeba otwieracza) i ekonomii (raz otwarte piwo możemy zostawić na później).

Ta ostatnia cecha może okazać się szczególnie przydatna w najnowszym wariancie piwa Grolsch, czyli butelce 1,5 l. Kompania Piwowarska, która  1 sierpnia br. przejęła dystrybucję marki Grolsch na rynku polskim, rozpoczęła selektywną sprzedaż tego wariantu w grudniu. Nietypowy jednopak Grolscha będzie dostępny tylko do wyczerpania zapasów. 1,5 litrowe butelki znaleźć będzie można w 10 największych miastach Polski (m.in. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach), na półkach sklepowych u tzw. kluczowych klientów (ang. key accounts), w dużych sieciach handlowych oraz w wybranych delikatesach.

Rekomendowana cena 1,5 l jednopaka Grolsch wynosi:

Dla handlu nowoczesnego - 15,29 złDla handlu tradycyjnego - 16,99 zł

 

INFORMACJA HANDLOWA 

(Maja Święcka)

tagi: Grolsch ,