„Reklamę rozpoczyna dźwięk rozlewanego piwa, który przywodzi na myśl jego wyjątkowy smak i zachęca do skosztowania Harnasia Mocne. W kolejnej części bohater spotu - Harnaś podaje świeżo nalane piwo ojcu, czekając na jego ocenę... Harnaś Mocne spotyka się z aprobatą ojca, który chwali dojrzałość piwa" - mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Harnaś.
„W ten sposób podkreślamy niepowtarzalny charakter naszego piwa, na który składają się jego dojrzałość, jakość i smak. Mamy nadzieję, że Harnaś Mocne znajdzie uznanie wśród coraz szerszego grona konsumentów, lubiących głęboki, dojrzały smak piwa" - dodaje Jacek Stefaniak .
10 - sekundowy spot będzie emitowany na antenie największych stacji telewizyjnych, takich jak: Polsat, TVP, TV4, Polsat Sport. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.
Autorem kreacji reklamy jest agencja Red8. Reklama została wyprodukowana przez studio filmowe Propeller Film. Animacja przygotowana została przez Studio Alien FX.
(Maja Święcka)
tagi: Carlsberg ,
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...