Nowości

Dojrzały smak piwa - Harnaś Mocne w najnowszej kampanii

Wtorek, 15 grudnia 2009
Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Harnaś Mocne z portfela Carlsberg Polska. Kampania prowadzona jest na antenie największych stacji telewizyjnych. Najnowsza kreacja podkreśla jakość i dojrzałość smaku piwa Harnaś Mocne.

„Reklamę rozpoczyna dźwięk rozlewanego piwa, który przywodzi na myśl jego wyjątkowy smak i zachęca do skosztowania Harnasia Mocne. W kolejnej części bohater spotu - Harnaś podaje świeżo nalane piwo ojcu, czekając na jego ocenę... Harnaś Mocne spotyka się z aprobatą ojca, który chwali dojrzałość piwa" - mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Harnaś.

 „W ten sposób podkreślamy niepowtarzalny charakter naszego piwa, na który składają się jego dojrzałość, jakość i smak. Mamy nadzieję, że Harnaś Mocne znajdzie uznanie wśród coraz szerszego grona konsumentów, lubiących głęboki, dojrzały smak piwa" - dodaje Jacek Stefaniak .

10 - sekundowy spot będzie emitowany na antenie największych stacji telewizyjnych, takich jak: Polsat, TVP, TV4, Polsat Sport. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Autorem kreacji reklamy jest agencja Red8. Reklama została wyprodukowana przez studio filmowe Propeller Film. Animacja przygotowana została przez Studio Alien FX.

(Maja Święcka)

tagi: Carlsberg ,