Od początku grudnia 2009 w sprzedaży dostępny jest zestaw zawierający cztery napoje Jupik w różnych smakach oraz płytę CD z trzema atrakcyjnymi grami komputerowymi dla dzieci.
Przygotowane specjalnie na tą okazje gry - „Jupikoid", „Bubblerace" oraz „Wyścig psich zaprzęgów", są dostępne tylko w zimowym czteropaku Jupika.
Każda z nich zapewni dużo zabawy i rozrywki młodym konsumentom. Dwie z nich są przygotowane w oparciu o innowacyjną technologię, dzięki której sterowanie grą odbywa się za pomocą butelki napoju Jupik. Dzięki nowym grom dzieci mogą trenować swoją zręczność w nietypowy i atrakcyjny sposób.
W zimowym czteropaku Jupika znajdują się cztery najpopularniejsze smaki: cherry cola, jabłko, multiwitamina i truskawka.
Sugerowana cena na półce to 5,95 PLN brutto. Sprzedaż promocyjnych zestawów potrwa do wyczerpania zapasów.
Zestaw trzech gier na CD przygotowała agencja OS3 wraz z agencją Radna. Opakowanie zaprojektowała agencja PND Futura.
(Maja Święcka)
tagi: Hoop ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...