Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Soplica, lider kategorii wódek smakowych* na polskim rynku, wprowadza nową, wykwintną linię Smaków Przyjemności. Trzy nowe warianty: Soplica o smaku wiśni w czekoladzie, Soplica o smaku migdała w karmelu oraz Soplica o smaku orzecha w czekoladzie, są dostępne od listopada br.
Od ponad 100 lat Soplica gości na polskich stołach, dostarczając najwyższej jakości doznań smakowych. Jedna z najbardziej popularnych i najbardziej utytułowanych marek alkoholowych w Polsce, nie zwalnia tempa. Od kilku lat Soplica jest niekwestionowanym liderem rynku alkoholi smakowych. Co roku wprowadza do swojej oferty nowe warianty, wykorzystujące naturalne składniki, często odkrywając przed konsumentami zapomniane smaki tradycyjnych, polskich owoców.
W listopadzie na sklepowych półkach pojawi się wyjątkowa linia Smaków Przyjemności. Odkrywanie nowych smaków przyjemności od Soplicy to prawdziwa rozkosz dla zmysłów. Każdy z trzech wariantów to wyrafinowana, harmonijnie zbalansowana kompozycja – aksamitne połączenie lubianych smaków z wyśmienitą czekoladą lub złocistym karmelem.
Nowe Soplice można z przyjemnością degustować na wiele sposobów: tradycyjnie w kieliszku lub jako dodatek do aromatycznej kawy czy wyśmienitych deserów.
Soplica o smaku orzecha w czekoladzie to aksamitne połączenie smaku zmysłowej czekolady i aromatycznych orzechów laskowych. Zniewala bogatym aromatem i głębokim, wyrafinowanym smakiem.
Soplica o smaku wiśni w czekoladzie to wyjątkowe połączenie smaku doskonałej czekolady oraz soczystych i pełnych niezwykłego aromatu, dojrzewających w słońcu owoców wiśni. Trunek o aksamitnej konsystencji, który przyjemnie pobudza zmysły.
Soplica o smaku migdała w karmelu to przyjemny i głęboki smak migdałów, połączony z rozpływającym się w ustach, złocistym karmelem o wyrazistym i doskonale zbalansowanym wyrazistym aromacie.
Po niekwestionowanym sukcesie naszych wariantów smakowych i cytrynowych, a także w odpowiedzi na trend rynkowy, jakim jest rozwijający się segment deserowy, postanowiliśmy rozszerzyć naszą ofertę. Przyjemność ukryta w smaku – tak najkrócej można scharakteryzować nasze nowe warianty. Wierzymy, że nowości staną się kolejnymi hitami sprzedażowymi, a nasza marka zdobędzie serca jeszcze większej rzeszy konsumentów – mówi Monika Melnicka, Senior Brand Manager marki Soplica.
Wprowadzenie do sprzedaży nowych wariantów Soplicy wspierane będzie materiałami POS, specjalnymi ekspozycjami w sklepach, kampanią digitalową i działaniami PR. Nowość będzie dostępna w szerokiej dystrybucji od początku listopada w butelkach o pojemności 100, 200 i 500ml. Rekomendowane ceny nowych wariantów Soplicy (w handlu nowoczesnym) to 6,39 zł za 100ml, 10,99 zł za 200ml i 23,99zł za 500ml.
* CEDC za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wolumenowa, okres kwiecień 2019 - marzec 2020, kategoria: wódki smakowe. Kategoria wódki obejmująca wódki, nalewki alkoholowe, likiery na bazie spirytusu (z wyłączeniem likierów na bazie mleka i śmietany), napoje spirytusowe oraz napoje i drinki alkoholowe na bazie spirytusu i wódki (zawartość alkoholu powyżej 20%)
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.