Konsekwentnie prowadzone działania proeksportowe zaowocowały następnymi sukcesami produktów Perły Browarów Lubelskich S.A. na rynkach zagranicznych. Do kontrahentów z USA, Australii i Wielkiej Brytanii, którzy już od dawna współpracują z Perłą, ostatnio dołączył importer z Meksyku.
Pierwsza partia piwa dotarła już za ocean i wkrótce marki takie jak: Perła Chmielowa, Perła Mocna, Perła Export oraz Goolman pojawią się w sklepach w Meksyku.
Mimo niezbyt korzystnej sytuacji w branży piwowarskiej z roku na rok Browary Lubelskie S.A. wysyłają za granicę coraz większą ilość swoich produktów. Dowodem niesłabnącego zainteresowania lubelskim piwem w Europie i na świecie jest nie tylko rosnący prestiż marek i coraz szersze grono lojalnych konsumentów, ale również wskaźniki ekonomiczne. W bieżącym roku dynamika eksportu w odniesieniu do 2008 wynosiła 227 proc., co w praktyce oznacza, że Browary Lubelskie ponad dwukrotnie zwiększyły sprzedaż w eksporcie.
"To duży sukces dla naszej firmy. Z satysfakcją odnotuję fakt, że zdobywamy coraz to nowe rynki. Obecnie prowadzimy również rozmowy z dystrybutorami na kontynencie azjatyckim. Być może już wkrótce nasze piwo trafi do konsumentów z Chin" - mówi Andrzej Rutkowski, prezes Zarządu Perła Browary Lubelskie S.A.
(Maja Święcka)
tagi: Perła , Browary Lubelskie ,
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...