Nowości

Kasztelan ubrany na sportowo - z herbem Anwilu Włocławek i Wisły Płock

Poniedziałek, 07 grudnia 2009
Marka Kasztelan, z portfela Carlsberg Polska przygotowała dla fanów i kibiców szczypiornistów Wisły Płock oraz koszykarzy Anwilu Włocławek limitowane opakowania piwa  - 0,5l puszki Kasztelana Jasne Pełne z klubowymi herbami. Jednocześnie rusza akcja promocyjna Kasztelana, w ramach której do wygrania są unikalne podkładki pod piwo, z wizerunkiem zawodników klubów i trenera, oraz specjalne szklanki i szaliki, sygnowane herbami klubów i logo ich wieloletniego sponsora - marki Kasztelan.

Kasztelan dedykowany Anwilowi Włocławek dostępny będzie we Włocławku i najbliższym regionie, z kolei piwo Kasztelan sygnowane herbem Wisły Płock dostępne będzie w Płocku i okolicach.

Na limitowanych, promocyjnych opakowaniach Kasztelana Jasne Pełne - puszkach 0,5l - widnieją odpowiednio herby poszczególnych klubów  i wizerunki ostatnich nagród zdobytych przez sportowców klubów. Na opakowaniach dedykowanych kibicom piłkarzy ręcznych Wisły Płock znajduje się srebrny medal Mistrzostw Polski 2009, z kolei na puszkach piwa przygotowanych dla fanów koszykarzy Anwilu - brązowy medal koszykarskiej ekstraklasy 2008 - 2009. Na unikalnych puszkach można znaleźć specjalną dedykację od Kasztelana - wieloletniego, dumnego sponsora Anwil  Włocławek i Wisły Płock. Kasztelan podkreśla w ten sposób więzi łączące markę ze wspieranymi przez nią klubami i przypomina o ostatnich sukcesach sportowców.

W ramach równolegle przygotowanych akcji promocyjnych wszyscy konsumenci Kasztelana za zakup określonej ilości piwa Kasztelan otrzymają unikalne gadżety, przygotowane specjalnie dla fanów włocławskich koszykarzy i płockich szczypiornistów. Za zakup 2 promocyjnych opakowań Kasztelana konsumenci odbiorą podkładkę pod piwo, kupując 6 opakowań Kasztelana mogą otrzymać 4 podkładki lub szklankę, a za 8 opakowań piwa szalik kibica. Nagrody do odbioru będą w oznaczonych punktach sprzedaży handlu detalicznego.

Choć działamy w różnych dziedzinach, mamy wiele wspólnego. Wszyscy dążymy do perfekcji i wciąż chcemy być wśród najlepszych - nasi sportowcy na boisku, my z kolei w branży piwnej pielęgnując recepturę piwa Kasztelan."   - mówi Marcin Chyliński, Brand Manager marki Kasztelan.

„Kasztelan od wielu lat jest sponsorem koszykarskiej drużyny Anwil Włocławek i piłkarzy ręcznych Wisły Płock. Wspierani przez nas sportowcy niejednokrotnie udowodnili, że są w świetnej formie, a my jesteśmy dumni, że wspieramy doskonałych zawodników, reprezentujących jedne z najbardziej znanych i utytułowanych klubów zarówno w regionie, jak i w Polsce. Ciesząc się z osiągnięć naszych zawodników, przygotowaliśmy dla konsumentów Kasztelana, kibiców regionalnych klubów unikalne opakowania piwa Kasztelan, a także ciekawą akcję konsumencką. Mamy nadzieję, że fani Anwilu Włocławek i Wisły Płock będą świętować kolejne sukcesy drużyn - będących wizytówką regionu - razem z Kasztelanem." - mówi Marcin Chyliński, Brand Manager marki Kasztelan.

Promocje komunikowane będą za pomocą materiałów POS w punktach sprzedaży.

Autorem koncepcji wizualizacji i opracowania graficznego Kasztelana Jasne Pełne z herbem Anwil Włocławek oraz Wisły Płock jest agencja Studio DN.

(Maja Święcka)

tagi: Carlsberg ,