Kasztelan dedykowany Anwilowi Włocławek dostępny będzie we Włocławku i najbliższym regionie, z kolei piwo Kasztelan sygnowane herbem Wisły Płock dostępne będzie w Płocku i okolicach.
Na limitowanych, promocyjnych opakowaniach Kasztelana Jasne Pełne - puszkach 0,5l - widnieją odpowiednio herby poszczególnych klubów i wizerunki ostatnich nagród zdobytych przez sportowców klubów. Na opakowaniach dedykowanych kibicom piłkarzy ręcznych Wisły Płock znajduje się srebrny medal Mistrzostw Polski 2009, z kolei na puszkach piwa przygotowanych dla fanów koszykarzy Anwilu - brązowy medal koszykarskiej ekstraklasy 2008 - 2009. Na unikalnych puszkach można znaleźć specjalną dedykację od Kasztelana - wieloletniego, dumnego sponsora Anwil Włocławek i Wisły Płock. Kasztelan podkreśla w ten sposób więzi łączące markę ze wspieranymi przez nią klubami i przypomina o ostatnich sukcesach sportowców.
W ramach równolegle przygotowanych akcji promocyjnych wszyscy konsumenci Kasztelana za zakup określonej ilości piwa Kasztelan otrzymają unikalne gadżety, przygotowane specjalnie dla fanów włocławskich koszykarzy i płockich szczypiornistów. Za zakup 2 promocyjnych opakowań Kasztelana konsumenci odbiorą podkładkę pod piwo, kupując 6 opakowań Kasztelana mogą otrzymać 4 podkładki lub szklankę, a za 8 opakowań piwa szalik kibica. Nagrody do odbioru będą w oznaczonych punktach sprzedaży handlu detalicznego.
„Choć działamy w różnych dziedzinach, mamy wiele wspólnego. Wszyscy dążymy do perfekcji i wciąż chcemy być wśród najlepszych - nasi sportowcy na boisku, my z kolei w branży piwnej pielęgnując recepturę piwa Kasztelan." - mówi Marcin Chyliński, Brand Manager marki Kasztelan.
„Kasztelan od wielu lat jest sponsorem koszykarskiej drużyny Anwil Włocławek i piłkarzy ręcznych Wisły Płock. Wspierani przez nas sportowcy niejednokrotnie udowodnili, że są w świetnej formie, a my jesteśmy dumni, że wspieramy doskonałych zawodników, reprezentujących jedne z najbardziej znanych i utytułowanych klubów zarówno w regionie, jak i w Polsce. Ciesząc się z osiągnięć naszych zawodników, przygotowaliśmy dla konsumentów Kasztelana, kibiców regionalnych klubów unikalne opakowania piwa Kasztelan, a także ciekawą akcję konsumencką. Mamy nadzieję, że fani Anwilu Włocławek i Wisły Płock będą świętować kolejne sukcesy drużyn - będących wizytówką regionu - razem z Kasztelanem." - mówi Marcin Chyliński, Brand Manager marki Kasztelan.
Promocje komunikowane będą za pomocą materiałów POS w punktach sprzedaży.
Autorem koncepcji wizualizacji i opracowania graficznego Kasztelana Jasne Pełne z herbem Anwil Włocławek oraz Wisły Płock jest agencja Studio DN.
(Maja Święcka)
tagi: Carlsberg ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....