Marka Emix gwarantuje najwyższą jakość swoich wyrobów. Jej długoletnie doświadczenie i sprawdzone przepisy pozwalają na przygotowanie oferty, która zadowoli nawet bardzo wymagających konsumentów. Nie inaczej jest w przypadku piernika korzennego Emix. To ciasto, które zawsze się udaje; jest łatwe w przygotowaniu oraz niezbyt czasochłonne. Na opakowaniu ciasta Emix producent zamieścił dokładną instrukcję przygotowania ciasta i propozycję jego podania.
Dzięki zastosowaniu składników wysokiej jakości, w odpowiednio wyważonych proporcjach, smak piernika może konkurować z domowymi wypiekami. Gotowe ciasto jest słodkie, rozpływające się w ustach oraz wyjątkowo aromatyczne. Możemy urozmaicić przepis, po zmiksowaniu ciasta dodając miód i ulubione bakalie - rodzynki, orzechy laskowe, kandyzowaną pomarańczę. Gotowy piernik możemy przekroić na pół i przełożyć powidłami śliwkowymi lub oblać polewą czekoladową. Miły wieczór mamy zagwarantowany...
Przygotowanie piernika korzennego marki Emix to bułka z masłem nawet dla początkujących kucharzy. Poza gotowym koncentratem marki Emix potrzebujemy jedynie wody i masła. Wszystko, co musimy zrobić, to dokładnie zmiksować składniki i przełożyć je do wysmarowanej tłuszczem formy. Po upływie niecałej godziny, możemy wyjąć z piekarnika gotowy, pachnący wypiek.
Piernik korzenny marki Emix doskonale rozgrzewa długie, wieczory jesienią i zimą. Znakomicie odnajdzie się w towarzystwie gorzkiej herbaty, czarnej kawy, bądź mocnego likieru.
Zapraszamy na stronę internetową: http://www.emix.com.pl
Cena:
Emix Piernik korzenny (750 gram): 6,20 zł
(Maja Święcka)
tagi: Emix ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...