Konkurs wyłania produkty i usługi w dwóch obszarach: FMCG i Retail. W tym roku do konkursu zostało zgłoszonych 168 innowacyjnych produktów FMCG oraz 55 nowoczesnych rozwiązań Retail. Na produkty FMCG poprzez platformę przygotowaną przez Territory Influence głosowali konsumenci. Wyłonili oni zwycięzców w 27 kategoriach. Produkt, który cieszył się największą popularnością spośród pozostałych zdobędzie tytuł Super Innowacji 2020. Innowacyjne rozwiązania Retail zostały wybrane podczas posiedzenia Kapituły Konkursowej składającej się z ekspertów branży.
tagi: złote , innowacje , fmcgm retail , finał , konkursu , konkurs , zlote , ,
Zakład napojowy PepsiCo w Żninie stale się modernizuje...
„Odgórna regulacja sprzedaży produktów lokalnych w...
Magazyn Transgourmet Foodservice w Gliwicach będzie...
Niemal połowa mikro, małych i średnich firm działających w...
Podatnicy dokonali o blisko 40 proc. mniej odliczeń niż rok...
Wyzwaniem pozostaje proces sukcesji...
Są bardziej przedsiębiorcze niż średnio w UE...
Po solidnym wzroście polskiego PKB w 2022 r. (5,1% r/r), w...