Piwo Pilsner Urquell to jakość i smak niezmienne od ponad 160 lat. Pilzneńską recepturę cenią smakosze na każdym kontynencie. Aby podkreślić wyjątkowość piwa Pilsner Urquell koncern SABMiller, do którego w Polsce należy Kompania Piwowarska, podjął decyzję o zmianie opakowań tego wyjątkowego, wytrawnego piwa premium. Dlatego już od listopada br. na półkach polskich sklepów Pilsner Urquell prezentuje się w nowej, odmienionej szacie. Złoto-zielona grafika obejmuje wszystkie opakowania piwa: puszki, butelki oraz opakowania zbiorcze (np. kartony).
Połączenie szlachetnego złota i głębokiej zieleni to symbol niezmiennych wartości tej marki, jaką jest wytrawność oraz jego tradycyjne składniki - słód i chmiel. Pozostałe elementy, takie jak widoczna brama browaru w Pilźnie oraz hasło „In hoc signo vinces" (łac. „Pod tym znakiem zwyciężysz"), podkreślają jego autentyczne pochodzenie oraz wyznawane wartości.
„Piwo Pilsner Urquell ma wyjątkową i oryginalną tradycję. Niezmiennie od 1842 r. zachowuje swój rodowód i oryginalną recepturę. Piwo to, wraz ze swym wielowymiarowym smakiem, stało się ikoną gatunku. Mamy nadzieję, że nowe opakowania, pomogą smakoszom piwa dostrzec jego wyjątkowy i wytrawny charakter, jak również ułatwią jego poszukiwanie na sklepowych półkach na całym świecie." - mówi Tomasz Kanton, kierownik ds. PR marek z portfolio Kompanii Piwowarskiej.
Do końca grudnia piwo Pilsner Urquell w nowej, wytrawnej oprawie można nabyć ze specjalnej ekspozycji z motywem świątecznym. Akcja sprzedażowo-ekspozycyjna odbędzie się w supermarketach na terenie całego kraju, w tym m.in. w lokalnych sieciach premium typu Piotr i Paweł oraz Alma. Promocja obejmuje znane marki piwa z portfolio Kompanii Piwowarskiej z segmentu premium: Pilsner Urquell, Peroni, Miller oraz Grolsch.
Piwo Pilsner Urquell dostępne jest w opakowaniach:
- butelka 0,33 l (czteropak, 24 sztuki w kartonie) - 3,20 zł
- butelka 0,5 l (karton, 15 sztuk w kartonie) - 3,69 zł
- puszka 0,5 l (czteropak, 24 sztuki na tacce) - 3,90 zł
(Maja Święcka)
tagi: Kompania Piwowarska ,
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...