Nowości

Kompania Piwowarska zmienia wygląd polskich opakowań piwa Pilsner Urquell

Wtorek, 01 grudnia 2009
Jeden z największych na świecie producentów piwa, międzynarodowy koncern piwowarski SABMiller, wprowadza na całym świecie nowe opakowania piwa Pilsner Urquell. Od listopada br. pierwszy, złocisty pilzner znany ze swej wytrawnej goryczki, można nabyć w nowych, zielono-złotych opakowaniach.

Piwo Pilsner Urquell to jakość i smak niezmienne od ponad 160 lat. Pilzneńską recepturę cenią smakosze na każdym kontynencie. Aby podkreślić wyjątkowość piwa Pilsner Urquell koncern SABMiller, do którego w Polsce należy Kompania Piwowarska, podjął decyzję o zmianie opakowań tego wyjątkowego, wytrawnego piwa premium. Dlatego już od listopada br. na półkach polskich sklepów Pilsner Urquell prezentuje się w nowej, odmienionej szacie. Złoto-zielona grafika obejmuje wszystkie opakowania piwa: puszki, butelki oraz opakowania zbiorcze (np. kartony).

Połączenie szlachetnego złota i głębokiej zieleni to symbol niezmiennych wartości tej marki, jaką jest wytrawność oraz jego tradycyjne składniki - słód i chmiel. Pozostałe elementy, takie jak widoczna brama browaru w Pilźnie oraz hasło „In hoc signo vinces" (łac. „Pod tym znakiem zwyciężysz"), podkreślają jego autentyczne pochodzenie oraz wyznawane wartości.

Piwo Pilsner Urquell ma wyjątkową i oryginalną tradycję. Niezmiennie od 1842 r. zachowuje swój rodowód i oryginalną recepturę. Piwo to, wraz ze swym wielowymiarowym smakiem, stało się ikoną gatunku. Mamy nadzieję, że nowe opakowania, pomogą smakoszom piwa dostrzec jego wyjątkowy i wytrawny charakter, jak również ułatwią jego poszukiwanie na sklepowych półkach na całym świecie." - mówi Tomasz Kanton, kierownik ds. PR marek z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

Do końca grudnia piwo Pilsner Urquell w nowej, wytrawnej oprawie można nabyć ze specjalnej ekspozycji z motywem świątecznym. Akcja sprzedażowo-ekspozycyjna odbędzie się w supermarketach na terenie całego kraju, w tym m.in. w lokalnych sieciach premium typu Piotr i Paweł oraz Alma. Promocja obejmuje znane marki piwa z portfolio Kompanii Piwowarskiej z segmentu premium: Pilsner Urquell, Peroni, Miller oraz Grolsch.

Piwo Pilsner Urquell dostępne jest w opakowaniach:
- butelka 0,33 l (czteropak, 24 sztuki w kartonie) - 3,20 zł
- butelka 0,5 l (karton, 15 sztuk w kartonie) - 3,69 zł
- puszka 0,5 l (czteropak, 24 sztuki na tacce) - 3,90 zł


(Maja Święcka)

tagi: Kompania Piwowarska ,