Nowości

ColęDawanie - świąteczna kampania Hoop Coli

Wtorek, 01 grudnia 2009
Po raz pierwszy w historii marki, Hoop Cola będzie reklamowana przed Świętami Bożego Narodzenia. Rusza kampania telewizyjna, poprzedzona kampanią w kinach.

Hoop Cola, która od wiosny zachęca Polaków do otwartości i okazywania sobie empatii w codziennych sytuacjach, w nowej świątecznej kampanii kontynuuje te ideę, poprzez zachęcanie do wspólnego „ColęDawania" - dzielenia się Hoop Colą, wspólnym kolędowaniem i radością świąt.

Głównym tematem spotu jest kolęda, której słowa zostały specjalnie napisane dla marki. Słowa do oryginalnej melodii ludowej z XVII wieku napisał Tomasz Pizło. W spocie występuje wielu aktorów, prezentujących w humorystyczny sposób przekrój polskiego społeczeństwa.

Kampania telewizyjna rusza 4 grudnia 2009 w kanałach TVN Style, TVN Meteo, TVN 24 , TVN TURBO, TVN Warszawa, TVN CNBC,, Polsat, Polsat 2, Polsat Sport, TV4, AT wybrane HC, 4Fun TV, ITV, Discovery, Eska TV.

Potrwa do 6 stycznia 2010. Wcześniej, bo już 20 listopada, rozpoczęła się kampania kinowa w sieci Multikino, która trwać będzie do końca roku. Przy najbardziej gorących jesiennych premierach, takich jak „Księżyc w nowiu" pokazywane jest spot „Hoop ColęDawanie".

Ze strony Klienta za kampanię odpowiada Patrycja Giurko, Group Brand manager oraz Michał Kępiński, Brand Manager. Planowanie i zakup mediow: Mindshare Polska. Agencja kreatywna: Hand Made. Produkcja spotu Papaya Films.

Ruszyła również nowa odsłona strony www.hoopcola.pl, na której można posłuchać i zobaczyć spoty, a także wysłać świąteczną kartkę. Za nową wizualizację strony odpowiada agencja interaktywna Hypermedia.

(Maja Święcka)

tagi: Hoop , Hoop Coola ,