Hoop Cola, która od wiosny zachęca Polaków do otwartości i okazywania sobie empatii w codziennych sytuacjach, w nowej świątecznej kampanii kontynuuje te ideę, poprzez zachęcanie do wspólnego „ColęDawania" - dzielenia się Hoop Colą, wspólnym kolędowaniem i radością świąt.
Głównym tematem spotu jest kolęda, której słowa zostały specjalnie napisane dla marki. Słowa do oryginalnej melodii ludowej z XVII wieku napisał Tomasz Pizło. W spocie występuje wielu aktorów, prezentujących w humorystyczny sposób przekrój polskiego społeczeństwa.
Kampania telewizyjna rusza 4 grudnia 2009 w kanałach TVN Style, TVN Meteo, TVN 24 , TVN TURBO, TVN Warszawa, TVN CNBC,, Polsat, Polsat 2, Polsat Sport, TV4, AT wybrane HC, 4Fun TV, ITV, Discovery, Eska TV.
Potrwa do 6 stycznia 2010. Wcześniej, bo już 20 listopada, rozpoczęła się kampania kinowa w sieci Multikino, która trwać będzie do końca roku. Przy najbardziej gorących jesiennych premierach, takich jak „Księżyc w nowiu" pokazywane jest spot „Hoop ColęDawanie".
Ze strony Klienta za kampanię odpowiada Patrycja Giurko, Group Brand manager oraz Michał Kępiński, Brand Manager. Planowanie i zakup mediow: Mindshare Polska. Agencja kreatywna: Hand Made. Produkcja spotu Papaya Films.
Ruszyła również nowa odsłona strony www.hoopcola.pl, na której można posłuchać i zobaczyć spoty, a także wysłać świąteczną kartkę. Za nową wizualizację strony odpowiada agencja interaktywna Hypermedia.
(Maja Święcka)
tagi: Hoop , Hoop Coola ,
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...