Nie można zobaczyć w telewizji ani usłyszeć w radio tego, co kryje się w najlepszym kalendarzu dla mężczyzny na 2010 rok. Naturalnie piękne Polki, seksowne, wyzywające, finalistki wielu konkursów piękności, sfotografowane na luksusowym jachcie przez greckiego mistrza fotografii - Tassosa Vrettosa. Tysiące mężczyzn, którzy uczestniczyli w ponad 120 imprezach organizowanych przez markę BOLS tego lata, rozpoznają na kartach kalendarza Ambasadorki marki BOLS, które bawiły się z nimi do białego rana.
Wywodząca się z żeglarskich korzeni marki sesja zdjęciowa zaowocowała niezwykle ciekawymi kadrami, z Ambasadorkami ubranymi w białe, obcisłe spódniczki, żakiety oraz kapitańskie czapki. „Każda z naszych Ambasadorek nosi kostium szyty na miarę, który podkreśla jej kobiecość. W tych strojach znają je konsumenci naszej marki więc zależało nam aby w nich pozostały. Nie oparliśmy się jednak pokusie, aby pokazać coś więcej" - mówi Andriy Grinchak, Brand Manager Marki BOLS.
Kalendarz jest dostępny na rynku od połowy listopada wraz z butelką wódki BOLS o pojemności 0,7l. Dodatkowy prezent to niezmieniona cena produktu, która wynosi ok. 35 zł.
Ambasadorki BOLS z kalendarza będzie można również zobaczyć na żywo na jednej z imprez organizowanych przez markę BOLS w najlepszych lokalach nocnych w Polsce w 2010 roku. Więcej informacji na stronie: www.bols.pl/ambasadorki.
TM
tagi: BOLS , kalendarz Bols ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...