Do 10 butelek 0,5 l dodawana jest wyjątkowa butelka Magnum w kształcie szampana, zamknięta prawdziwym korkiem - jedyne na świecie tego typu opakowanie piwne. Natomiast w drugim zestawie do 5 butelek 0,5 l dołączony jest eksluzywny pokal.
Oba prezenty podkreślają wyjątkowość Heinekena i chwil z nim spędzanych. Opakowania promocyjne dostępne są w kanale tradycyjnym i nowoczesnym na przełomie listopada i grudnia 2009 roku.
(maj)
tagi: Heineken ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...