Karton z korkiem, dotychczas stosowany przede wszystkim do soków, okazał się idealny także dla cukru. Tetra Rex od Cukru Królewskiego to nie tylko wygoda i praktyczność, ale przede wszystkim koniec z rozsypującym się cukrem podczas otwierania opakowania. Ponadto, karton wyposażony został w miarkę i dozownik, dzięki czemu odmierzanie cukru będzie wyjątkowo precyzyjne.
Idea zamknięcia cukru w Tetra Rex, narodziła się w oparciu o liczne badania konsumenckie i jest odpowiedzią Südzucker Polska S.A. na potrzeby klientów. Dzięki ekologicznemu kartonowi zakręcanemu na korek, konsumenci Cukru Królewskiego otrzymują opakowanie, które jest trwalsze i znacznie bardziej odporne na uszkodzenia od papierowej torebki. Producent eliminuje tym samym główną przyczynę niezadowolenia ze standardowych opakowań, jaką jest „sypiący się" cukier w momencie otwierania papierowej torebki. Ponadto Tetra Rex chroni produkt przed wilgocią i zapobiega zbrylaniu się cukru.
Nowe, 750-gramowe opakowanie ma również szereg praktycznych zastosowań. Umieszczony w korku dozownik, ułatwia równomierne sypanie cukru, dzięki czemu uniknąć można chociażby „przesypania" cukiernicy. Z boku kartonu znajdują się przezroczyste okienka ze skalą, dzięki którym Tetra Rex pozwala odmierzyć potrzebną ilość cukru podczas słodzenia i pieczenia. W ten sposób unikniemy konieczności używania szklanek, czy wagi podczas przygotowywania domowych wypieków. Cukier biały i trzcinowy, zamknięty w nowym opakowaniu jest drobniejszy i łatwiejszy do rozpuszczenia. Trwały i poręczny karton idealnie sprawdza się jednak nie tylko w kuchni, ale także w podróży, czy na rodzinnym pikniku. Elegancki design sprawia, że cukier w Terta Rex z powodzeniem może służyć za cukiernicę tak w plenerze, jaki i w każdym nowoczesnym salonie.
Wprowadzenie na polski rynek cukru w nowym opakowaniu, wsparte zostało silną kampanią promocyjną. Oprócz reklam internetowych i prasowych, koncern skupił się na intensywnych działaniach w Internecie. Wraz z pojawieniem się na półkach Tetra Rex, na stronie producenta http://www.cukier-krolewski.pl/, rozpoczęła funkcjonowanie landing page, do której prowadzi kampania display. Na internetowej witrynie produktu znaleźć można wszelkie informacje na jego temat, a także odnośniki do Facebook'a, Blip'a i Flickr'a, w których to serwisach Tetra Rex również jest promowany. Marka Cukier Królewski została także sponsorem kulinarnego bloga roku 2008 - Moje Wypieki. Zachęcać do korzystania z zawartych na nim przepisów będzie za pomocą wspierającego kampanię konkursu konsumenckiego. Jego szczegóły znaleźć będzie można od 1 grudnia nie tylko na blogu, ale również na stronie: http://www.konkurs.cukier-krolewski.pl/. Nagroda główna w postaci wycieczki do słynącej z wyśmienitej czekolady Szwajcarii oraz roboty kuchenne i zapasy Cukru Królewskiego, czekają na tych, którzy przygotują a następnie sfotografują domowe ciasta i ciasteczka, zrobione w oparciu o własne przepisy lub inspirowane pomysłami autorki bloga http://mojewypieki.blox.pl/html.
Sugerowana cena białego Cukru Królewskiego w Tetra Rex to około 5 zł, a cukru trzcinowego około 9 zł.
(Maja Święcka)
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...