W odpowiedzi na zmieniające się trendy i potrzeby konsumentów wprowadziliśmy do naszej oferty drobiowe wersje lubianych przez Polaków wędlin. W 100 proc. z polskiego drobiu – mówi Marietta Stefaniak, dyrektor ds. badań i rozwoju z Zakładów Mięsnych Silesia.
Statystyczny Polak spożył w 2018 r. 27 kg drobiu – podaje Związek „Polskie Mięso”. Polacy jedzą więcej mięsa białego niż przeciętnie mieszkaniec UE, gdzie konsumpcja wynosi ok. 24 kg na osobę.
Jednym z powodów wyboru mięsa drobiowego przez konsumentów są wysokie walory odżywcze. Zawiera ono porównywalną do wołowiny Ilość białka i mniej tłuszczu od wieprzowiny. Dlatego wyroby z drobiu są coraz częściej wybierane przez osoby będące na diecie, prowadzące aktywny tryb życia, a także mające dzieci.
Wśród nowości produktowych Zakładów Mięsnych Silesia znalazła się Kiełbasa Żywiecka. Jest to jedyna dostępna na polskim rynku „Żywiecka” w wersji drobiowej. Podobnie jak inne wyroby Silesii z mięsa białego przygotowano ją z mięsa pochodzącego z krajowej hodowli. Idealnie przyprawiona, stanowi doskonały dodatek do kanapek, sałatek oraz dań na ciepło.
ZM Silesia rozszerzyły także ofertę wyrobów plastrowanych z linii „Z Kurnej Półki”. Krakowska z Kurnej Półki i Kurczak gotowany z Kurnej Półki to delikatne wędliny o prostym składzie i wysokiej mięsności. Do wyprodukowania 100 g pierwszego z produktów wykorzystuje się 107 g mięsa drobiowego, a drugiego – 90 g piersi kurczaka. Kolejną nowością jest Kiełbasa wiejska z Kurnej Półki. Do przygotowania 100 g tego produktu wykorzystuje się 110 g mięsa drobiowego.
– Kiełbasa wiejska to doskonałe połączenie mięsa drobiowego, pochodzącego z Polski i przypraw, które nadają jej wyjątkowego smaku. Kiełbasa ma lekką konsystencję i ciemny kolor uzyskanym w procesie wędzenia. Udało nam się opracować recepturę bazującą na naturalnych składnikach, bez zbędnych dodatków, tylko przyprawione mięso z kurczaka oraz sól peklująca – mówi Marietta Stefaniak z Zakładów Mięsnych Silesia.
Wszystkie drobiowe wyroby produkowane w Zakładach Mięsnych Silesia dostępne są pod marką Cedrob.
UE zapowiada reakcję, ale wciąż nie wypracowała wspólnej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.