Nagrania video to medium, które świetnie sprawdzi się zarówno jako materiał promocyjny sklepu, ale również jako codzienny kanał komunikacji z klientami. Dzięki video możemy pokazywać klientom aktualne promocje i oferty specjalne, a także informować o zmianach i ważnych wydarzeniach z życia sklepu. W ten sposób tworzymy małą społeczność wokół naszego sklepu.
tagi: shop , doctor , handel , porady , poradnik , video , spożywcza ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...