Gancia to najstarsza włoska marka wina musującego. Już od 170 lat związana jest z częścią narodowego dziedzictwa i stylu życia Włoch. W czerwcu rozszerza o kolejne warianty linię Gancia Sparklig Fruity, wprowadzoną z sukcesem na rynek w ubiegłym roku.
Kluczową rolę w historii marki Gancia, kształtowaniu się jej charakteru, a także produkcji i promocji jej win zawsze odgrywało piękno. Nawiązaniem do tej tradycji jest hasło „Nastrój się na piękno”, podkreślające wyjątkowy styl życia i filozofię, jaką wyznaje marka. Rozwijając to hasło, podkreślające jej czołowe wartości, Gancia rozszerza linię owocowych wariantów.
Do Gancia Sparkling Lychee i Gancia Sparkling Grapefruit dołączają: Gancia Sparkling Peach oraz Gancia Sparkling Strawberry. Są to kompozycje stworzone w oparciu o naturalne aromaty owocowe i wino musujące, produkowane z najlepszych odmian piemonckich winorośli.
Gancia Fruity to wyjątkowo lekkie i świeże kompozycje. Warianty z linii Gancia Fruity kuszą mnogość aromatów świeżych owoców i subtelnością ich soczystych smaków. Wśród dostępnego kwartetu, każdy znajdzie swój ulubiony wariant. Orzeźwiający czerwony grapefruit, tropikalne lychee czy dwie tegoroczne nowości: słodka, skąpana w słońcu truskawka oraz dojrzała brzoskwinia, zapewniają wyjątkowe doznania smakowe. Całość jest podkreślona przez subtelne bąbelki, które podkreślają owocowy charakter trunku. Idealnie sprawdzą się podczas upalnych dni. Dzięki niskiej zawartości alkoholu, umiarkowanej słodyczy i orzeźwiającemu charakterowi, wszystkie warianty Gancia Sparkling Fruity mogą być spożywane przy każdej okazji, bez względu na porę. Serwowane mocno schłodzone, stanowią idealny dodatek do deserów takich jak owocowe bezy, tarty i sałatki owocowe.
Gancia to włoska ikona z niemal 170-letnią historią. Marka, będąca prekursorem włoskich win musujących, od początku swojego istnienia związana jest z miasteczkiem Canelli, położonym w górzystym regionie Piemontu w północnych Włoszech. To właśnie z okolicznych wzgórz, okalających Canelli i Asti, pochodzą ręcznie wyselekcjonowane winogrona wykorzystywane w procesie produkcji win musujących Gancia. Ich niesamowity, ceniony od lat zarówno w słonecznej Italii jak i na całym świecie smak, jest zasługą połączenia dopracowanego w najmniejszych szczegółach, tradycyjnego procesu produkcyjnego ze współczesnym podejściem ekspertów marki. Emanacją tradycyjnej produkcji jest proces dojrzewania i leżakowania win Gancia w historycznych piwnicach House of Gancia w Canelli, wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Zgodnie z hasłem marki – „Drink beauty” - marka wyraża wiele wymiarów piękna. To piękno tradycji marki Gancia, piękno produktu w wyjątkowym opakowaniu, piękno reklam marki, rozpoznawalnych i cenionych we włoskich domach od lat. To także piękno chwili, jaką przeżywamy, kiedy w gronie przyjaciół i bliskich delektujemy się smakiem wariantów marki Gancia. To wreszcie piękno samego wina, rozbłyskującego złotem, różem lub czerwienią, podkreśloną naturalną delikatnością bąbelków.
Wprowadzenie na rynek nowych wariantów marki Gancia wspierane będzie aktywnościami w mediach społecznościowych, aktywacjami konsumenckimi, materiałami POS w punktach sprzedaży oraz działaniami PR. Oba smaki Gancia Sparkling Fruity będą dostępne w szerokiej dystrybucji od czerwca br. w butelkach o pojemności 750ml. Rekomendowana cena nowych wariantów 22,99 zł- 24,99 zł.