Soplica, lider kategorii wódek smakowych* na polskim rynku, dynamicznie wchodzi w letni sezon. Marka przygotowała kolejne nowe warianty dla wszystkich wielbicieli orzeźwiających smaków.
Soplica nieprzerwanie od wielu lat gości na polskich stołach, dostarczając najwyższej jakości doznań smakowych. Jedna z najbardziej popularnych i najbardziej utytułowanych marek alkoholowych w Polsce, cały czas nie zwalnia jednak tempa. Od kilku lat Soplica jest niekwestionowanym liderem rynku alkoholi smakowych. Co roku wprowadza do swojej oferty nowe warianty na bazie naturalnych składników i odkrywa przed konsumentami często zapomniane smaki tradycyjnych, polskich owoców.
W maju na sklepowych półkach pojawi się pierwsza nowość – Soplica Żurawinowa. Wariant ten, jest rozszerzeniem linii Soplic na bazie kwaskowych polskich owoców, jak: pigwa, morela, czy mirabelka. Dodatek soku i ekstraktu z dojrzałych owoców żurawiny sprawia, że Soplica Żurawinowa ma wyjątkowy kwaskowaty smak, pochodzący wprost z owoców. Doskonale sprawdzi się on jako element letnich drinków lub w shotach. Ponadto, w sezonie wiosenno-letnim, jest to idealny dodatek do dań mięsnych czy dań z grilla.
W czerwcu z kolei, w sprzedaży dostępna będzie kolejna nowość od Soplicy, tym razem w cytrynowej linii smakowej, wprowadzonej z sukcesem na rynek latem ubiegłego roku. Nowy smak to Soplica Cytryna z Kwiatem Bzu – niezwykłe połączenie orzeźwiającej cytryny z delikatnymi i aromatycznymi kwiatami dzikiego bzu.
Zapewnia ono kwaskowaty, rześki smak i niespotykany aromat. Jest to propozycja idealna na ciepłe, słoneczne dni. Doskonale sprawdzi się bez dodatków, w zmrożonej formie lub pod postacią drinków, z dodatkiem wody gazowanej lub wina musującego, typu prosecco.
Nowa Soplica-Cytryna Kwiat Bzu dołącza jako czwarty smak do linii cytrynowej, obok już obecnych na rynku lekkich i rześkich smaków: Soplica Cytryna-Mięta, Soplica Cytryna-Pigwa i Soplica Cytryna-Malina.
Po niekwestionowanym sukcesie cytrynowej linii Soplic, którą wprowadziliśmy na rynek w zeszłym roku, a także w odpowiedzi na trendy rynkowe – rosnące zainteresowanie alkoholami cytrynowymi, postanowiliśmy rozszerzyć ofertę naszych orzeźwiających smaków o nowy wariant – Soplica Cytryna – Kwiat Bzu. Rodzina Soplicy powiększyła się też o kolejny nowy smak – Soplicę Żurawinową. Wierzymy, że oba te nowe warianty, staną się kolejnymi hitami sprzedażowymi, a nasza marka zdobędzie serca jeszcze większej rzeszy konsumentów – mówi Anna Klavina, Brand Manager marki Soplica.
Wprowadzenie do sprzedaży nowych wariantów Soplicy wspierane będzie materiałami POS, specjalnymi ekspozycjami w sklepach, kampanią digitalową i działaniami PR. Nowość będzie dostępna w szerokiej dystrybucji od pierwszej połowy maja (Soplica Żurawinowa) i od czerwca (Soplica Cytryna – Kwiat Bzu), w butelkach o pojemności 100, 200 i 500ml. Rekomendowane ceny nowych wariantów Soplicy to 6,29 zł za 100ml, 11,39 zł za 200ml i 26,99zł za 500ml.
* CEDC za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wolumenowa, okres kwiecień 2019 - marzec 2020, kategoria: wódki smakowe.
Kategoria wódki obejmująca wódki, nalewki alkoholowe, likiery na bazie spirytusu (z wyłączeniem likierów na bazie mleka i śmietany), napoje spirytusowe oraz napoje i drinki alkoholowe na bazie spirytusu i wódki (zawartość alkoholu powyżej 20%)