Nowa marka skierowana jest do osób, które dbają o zdrowie swoje i rodziny, cenią sobie tradycję, ale nie rezygnują z poszukiwania nowych rozwiązań. Oferta bakalii Siesta to produkty, które kuszą doznaniami smakowymi i kolorami. Dorodne, jędrne bakalie m.in. z Chile, Turcji, USA, czy Indonezji zostały wyselekcjonowane z najwyższej jakości owoców.
Praca nad marką trwała kilka miesięcy, a jej wprowadzenie poprzedzono szeregiem ogólnopolskich badań konsumenckich. Dzięki temu koncepcję całej marki w tym nazwa, logotyp, slogan oraz szata graficzna została przygotowana tak, aby odpowiadała gustom i oczekiwaniom polskich konsumentów.
Szata graficzna bakalii Siesta wyróżnia je na tle konkurencji i nawiązuje bezpośrednio do młodej, dynamicznej grupy docelowej. Layout nowych torebek w żywym kolorze zielonym i czerwonym przyciąga wzrok i daje jasną informację o prozdrowotnych właściwościach nowych bakalii. Przekaz wzmocniono zdjęciem apetycznego, jędrnego owocu. Na opakowaniach bakalii Siesta znajduje się logotyp „Jutrzenka", który stanowi gwarancję ich wysokiej jakości.
Ponad 77% konsumentów przed zakupem bakalii oczekuje możliwości sprawdzenia jakość produktu zawartego w opakowaniu. Dlatego też na opakowaniach bakalii Siesta znajduje się praktyczne „okienko", przez które można zobaczyć zawarty w opakowaniu produkt. Osoby szczególnie dbające o zdrowie znajdą na paczkach informację o GDA (z ang. wskazane dzienne spożycie) - zawartości składników odżywczych, występujących w porcji „garści" produktu. Bakalie Siesta, jako jedyne w Polsce, mają z tyłu opakowania przepisy podpowiadające różne, niestandardowe formy serwowania bakalii oraz ciekawostki na temat produktu.
Według badań SMG/KRC w 67% gospodarstw domowych bakalie po otwarciu przechowuje się w oryginalnym opakowaniu, dlatego Siesta wprowadziła innowacyjne rozwiązanie na polskim rynku - pasek ułatwiający zamykanie. Z tyłu paczki znajduje się specjalny paseczek, którego należy użyć przy zamykaniu już raz otwartych bakalii. Takie rozwiązanie zapobiega rozsypywaniu się produktu oraz pomaga w zachowaniu jego oryginalnego smaku i zapachu.
Producent wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów proponuje opakowania o gramaturze 100 gram, a najpopularniejsze bakalie (rodzynki sułtanki, wiórki kokosowe) również w opakowaniach 200 gramowych.
Oferta Siesty:
(Maja Święcka)
tagi: Siesta ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...