Nowości

Nowa marka na polskim rynku - „Siesta” – bakalie dorodne z natury

Piątek, 30 października 2009
Od listopada na sklepowych półkach pojawi się nowa marka bakalii - Siesta. Siesta to połączenie tradycji i nowego, zdrowego stylu życia. Dorodne bakalie w nowoczesnych opakowaniach ruszają na podbój polskiego rynku.

Nowa marka skierowana jest do osób, które dbają o zdrowie swoje i rodziny, cenią sobie tradycję, ale nie rezygnują z poszukiwania nowych rozwiązań. Oferta bakalii Siesta to produkty, które kuszą doznaniami smakowymi i kolorami. Dorodne, jędrne bakalie m.in. z Chile, Turcji, USA, czy Indonezji zostały wyselekcjonowane z najwyższej jakości owoców.

Praca nad marką trwała kilka miesięcy, a jej wprowadzenie poprzedzono szeregiem ogólnopolskich badań konsumenckich. Dzięki temu koncepcję całej marki w tym nazwa, logotyp, slogan oraz szata graficzna została przygotowana tak, aby odpowiadała gustom i oczekiwaniom polskich konsumentów.

Szata graficzna bakalii Siesta wyróżnia je na tle konkurencji i nawiązuje bezpośrednio do młodej, dynamicznej grupy docelowej. Layout nowych torebek w żywym kolorze zielonym i czerwonym przyciąga wzrok i daje jasną informację o prozdrowotnych właściwościach nowych bakalii. Przekaz wzmocniono zdjęciem apetycznego, jędrnego owocu. Na opakowaniach bakalii Siesta znajduje się logotyp „Jutrzenka", który stanowi gwarancję ich wysokiej jakości.

Ponad 77% konsumentów przed zakupem bakalii oczekuje możliwości sprawdzenia jakość produktu zawartego w opakowaniu. Dlatego też na opakowaniach bakalii Siesta znajduje się praktyczne „okienko", przez które można zobaczyć zawarty w opakowaniu produkt. Osoby szczególnie dbające o zdrowie znajdą na paczkach informację o GDA (z ang. wskazane dzienne spożycie) - zawartości składników odżywczych, występujących w porcji „garści" produktu.  Bakalie Siesta, jako jedyne w Polsce, mają z tyłu opakowania przepisy podpowiadające różne, niestandardowe formy serwowania bakalii oraz ciekawostki na temat produktu.

Według badań SMG/KRC w  67% gospodarstw domowych bakalie po otwarciu przechowuje się w oryginalnym opakowaniu, dlatego Siesta wprowadziła innowacyjne rozwiązanie na polskim rynku - pasek ułatwiający zamykanie. Z tyłu paczki znajduje się specjalny paseczek, którego należy użyć przy zamykaniu już raz otwartych bakalii.  Takie rozwiązanie zapobiega rozsypywaniu się produktu oraz pomaga w zachowaniu jego oryginalnego smaku i zapachu.

Producent wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów proponuje opakowania o gramaturze 100 gram, a najpopularniejsze bakalie (rodzynki sułtanki, wiórki kokosowe) również w opakowaniach 200 gramowych.

Oferta Siesty:

Rodzynki sułtanki (100g) Rodzynki sułtanki (200g) Wiórki kokosowe (100g) Wiórki kokosowe (200g) Morele suszone (100g) Śliwki suszone (100g) Rodzynki królewskie (100g) Migdały płatki (60g) Migdały słodkie (100g) Orzechy laskowe (100g) Orzechy włoskie (80g)Daktyle drylowane (100g) Słonecznik łuskany (100g) Pestki dyni (100g)Mak niebieski (250g)

 

(Maja Święcka)

tagi: Siesta ,