Najnowszy produkt marki Hortex, ZŁOTE JABŁKA 100% sok z delikatnym miąższem bez dodatku cukru, swój doskonały smak zawdzięcza starannie wyselekcjonowanym owocom. Zawarte w soku trzy najbardziej szlachetne odmiany złotych jabłek - Golden Delicious, Jonagold, Champion - kuszą subtelnym aromatem oraz pięknym złocistym kolorem.
Hortex ZŁOTE JABŁKA z delikatnym miąższem to jedyny sok na rynku, stworzony na bazie tak wyśmienitych odmian:
§ Golden Delicious - złocisty owoc dojrzałej jesieni. Dorodny isoczysty, uwodzi pięknym złotym kolorem i zniewala na słodko.Jonagold - wyjątkowo subtelny. Kusi błyszczącą złocistą skórką z delikatnym rumieńcem.§ Champion - mistrz wybornego smaku. Porywający wspaniałym aromatem, niezawodnie znakomity.
W dniu 23 października pod hasłem „Sok najwyższej próby", rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca sprzedaż nowego produktu. Film koncentruje się na produkcie i podkreśla jego unikalne właściwości: delikatny miąższ, subtelny smak i aromat, które stopniowo odkrywa bohaterka reklamy. Akcja spotu została oparta na pomyśle degustowania soku w podobny sposób jak testuje się wino. Bohaterka bezbłędnie odgaduje smak poszczególnych, najlepszych odmian jabłek, z których został stworzony sok Hortex Złote Jabłka. Ciepła, złocista kolorystyka obrazów i nastrojowa, nowoczesna muzyka w tle tworzą niepowtarzalny klimat reklamy.
Sugerowana cena detaliczna:
Opakowanie kartonowe o pojemności 1L: ok. 3,70 - 3,90 PLN
(Maja Święcka)
tagi: Hortex ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...