Najnowszy produkt marki Hortex, ZŁOTE JABŁKA 100% sok z delikatnym miąższem bez dodatku cukru, swój doskonały smak zawdzięcza starannie wyselekcjonowanym owocom. Zawarte w soku trzy najbardziej szlachetne odmiany złotych jabłek - Golden Delicious, Jonagold, Champion - kuszą subtelnym aromatem oraz pięknym złocistym kolorem.
Hortex ZŁOTE JABŁKA z delikatnym miąższem to jedyny sok na rynku, stworzony na bazie tak wyśmienitych odmian:
§ Golden Delicious - złocisty owoc dojrzałej jesieni. Dorodny isoczysty, uwodzi pięknym złotym kolorem i zniewala na słodko.Jonagold - wyjątkowo subtelny. Kusi błyszczącą złocistą skórką z delikatnym rumieńcem.§ Champion - mistrz wybornego smaku. Porywający wspaniałym aromatem, niezawodnie znakomity.
W dniu 23 października pod hasłem „Sok najwyższej próby", rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca sprzedaż nowego produktu. Film koncentruje się na produkcie i podkreśla jego unikalne właściwości: delikatny miąższ, subtelny smak i aromat, które stopniowo odkrywa bohaterka reklamy. Akcja spotu została oparta na pomyśle degustowania soku w podobny sposób jak testuje się wino. Bohaterka bezbłędnie odgaduje smak poszczególnych, najlepszych odmian jabłek, z których został stworzony sok Hortex Złote Jabłka. Ciepła, złocista kolorystyka obrazów i nastrojowa, nowoczesna muzyka w tle tworzą niepowtarzalny klimat reklamy.
Sugerowana cena detaliczna:
Opakowanie kartonowe o pojemności 1L: ok. 3,70 - 3,90 PLN
(Maja Święcka)
tagi: Hortex ,
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...