W wyniku pandemii znacznego załamania doświadczy m.in. branża turystyczna i transportowa, która zaliczyć może prawie 35% spadek przychodów z niemalże 685 milionów USD do niecałych 450 milionów względem 2019 roku – czytamy w raporcie.
Jak zauważa Małgorzata Bogusz, Partner Zarządzający w Vision Group - Skutki pandemii COVID-19 będą odczuwane przez światowe rynki jeszcze przez wiele miesięcy po powstrzymaniu rozwoju choroby. Dlatego też, aby odnaleźć się w nowej rzeczywistości, branża komunikacyjna musi zawczasu zmienić swoją optykę myślenia. W raporcie staramy się odpowiedzieć na kilka kluczowych pytań – zarówno z perspektywy przedsiębiorcy i branży. W jakim stopniu kryzys wpłynie na poszczególne obszary gospodarki? Jak możemy skutecznie przygotować naszych klientów do efektywnej komunikacji w modelu online? Próbując znaleźć odpowiedzi na te pytania stworzyliśmy opracowanie, którego dotychczas nie było na polskim rynku.
Raport został przygotowany przez Vision Group we współpracy z międzynarodowymi partnerami firmy: siecią Nextlaw Global Public Affairs by Dentons, którą tworzy 60 wiodących agencji public affairs z ponad 100 krajów, jak również podmiotami zrzeszonymi w sieci firm public affairs The Ecosystem. Pierwsza część raportu skupia się na analizie scenariusza dla Polski oraz Europy Wschodniej, natomiast druga dla Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych, choć - jak wskazują dane zawarte w raporcie – część problemów będzie stanowić wyzwanie dla całego świata.
Z powodu problemów wywołanych przez pandemię koronawirusa ucierpi gastronomia, turystyka, transport, czy też branża hotelarska bez względu na szerokość geograficzną. Publikacja zawiera ponadto praktyczne przykłady działań podejmowanych przez decydentów oraz przedsiębiorców w ramach odpowiedzi na zmiany wywołane pandemią, jak również ich długofalowe plany w tym zakresie.
Jak tłumaczy Małgorzata Bogusz - Raport może stanowić także nieocenione narzędzie przy tworzeniu strategii public affairs i public relations. Analiza trendów i kluczowych potrzeb pozwoli jeszcze lepiej i efektywniej planować działania dla klientów z wybranych sektorów gospodarki -
Zobacz pełną treść raportu: „Coronavirus report: Local problem. Global implications”
Źródło: Vision Group
tagi: Vision Group , globalna gospodarka , pandemia COVID-19 , „Coronavirus report: Local problem. Global implications” ,
Prezenty pochłaniają dużą część świątecznych wydatków Jak wynika z najnowszego badania, 18,5% Polaków przeznacza...
Steven Libermann nowym Chief Executive Officer Stock Spirits GroupSteven Libermann objął stanowisko Chief Executive Officera...
Wyścig o klienta osłabił przedświąteczne podwyżkiAnaliza 94,3 tys. cen pokazuje, że w listopadzie najmocniej...
Rolnicy w Brukseli domagają się silnej WPR i sprawiedliwego handluW Brukseli odbyło się spotkanie przed szczytem Rady...
Coraz więcej emerytów pracujeWydłużenie aktywności zawodowej przekłada się na wyższe...
Otwarcia firm nadal przeważają nad zamknięciami, nawet mimo niewielkiego spadku rdr.W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2025 r. do CEIDG...
Najem zwrotny coraz bardziej zyskuje na popularnościNajem zwrotny zyskuje na popularności w sektorze handlowym...
Polacy biorą coraz więcej L4 z powodu nadużywania alkoholuRośnie liczba zwolnień lekarskich z powodu nadużycia...