Nowości

Nowy Kit Kat

Poniedziałek, 26 października 2009
Od połowy października firma Nestlé wprowadza na rynek nowy batonik KIT KAT Senses, stworzony z myślą o kobietach. Nowy batonik KIT KAT Senses to wyjątkowe połączenie mlecznej czekolady, chrupiącego wafelka i delikatnego orzechowego nadzienia w formie pięciu kostek. Oryginalny kształt i forma batonika pozwala kobietom delektować się przyjemnością kawałek po kawałku.

Zgodnie z głównym hasłem marki: Czas na przerwę. Czas na KIT KAT, chcemy zachęcić kobiety aby znalazły chwilę przerwy w ciągu dnia i przypomnieć im, że zasługują na chwilę przyjemności podczas codziennych obowiązków - mówi Michał Forowicz, Product Manager odpowiedzialny za markę KIT KAT.


Na tyłach opakowań KIA KAT Senses umieszczono KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który informuje konsumentów o wartościach odżywczych produktu oraz zawiera cenne wskazówki żywieniowe. Na froncie opakowań znajduje się także wskaźnik GDA.


Launch nowego batonika dla kobiet KIT KAT Senses będzie wsparty największą w historii tej marki w Polsce kampanią reklamową. Wsparcie to będzie obejmowało działania prowadzone w największych stacjach telewizyjnych, outdoor oraz prasę kobiecą i branżową.

KIT KAT to największa marka Nestlé na świecie w kategorii słodyczy. Sprzedawana w ponad 60 krajach na całym świecie, w Polsce istnieje od 2003 roku i od tej pory należy do grona czołowych marek na rynku batonów czekoladowych.

Opakowanie: 31g
Sugerowana cena detaliczna: 1,65PLN
Producent: Nestlé Polska S.A.

 

TM 

tagi: Nestle , Kit Kat ,