Zgodnie z głównym hasłem marki: Czas na przerwę. Czas na KIT KAT, chcemy zachęcić kobiety aby znalazły chwilę przerwy w ciągu dnia i przypomnieć im, że zasługują na chwilę przyjemności podczas codziennych obowiązków - mówi Michał Forowicz, Product Manager odpowiedzialny za markę KIT KAT.
Na tyłach opakowań KIA KAT Senses umieszczono KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który informuje konsumentów o wartościach odżywczych produktu oraz zawiera cenne wskazówki żywieniowe. Na froncie opakowań znajduje się także wskaźnik GDA.
Launch nowego batonika dla kobiet KIT KAT Senses będzie wsparty największą w historii tej marki w Polsce kampanią reklamową. Wsparcie to będzie obejmowało działania prowadzone w największych stacjach telewizyjnych, outdoor oraz prasę kobiecą i branżową.
KIT KAT to największa marka Nestlé na świecie w kategorii słodyczy. Sprzedawana w ponad 60 krajach na całym świecie, w Polsce istnieje od 2003 roku i od tej pory należy do grona czołowych marek na rynku batonów czekoladowych.
Opakowanie: 31g
Sugerowana cena detaliczna: 1,65PLN
Producent: Nestlé Polska S.A.
TM
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...