Nieskategoryzowane

Rodziynka wspiera Fundację „Wspólna Droga”

Czwartek, 22 października 2009
Od listopada klienci korzystający z programu lojalnościowego Rodziynka będą mogli przekazywać zgromadzone na swoim koncie punkty na cele dobroczynne. Carrefour nawiązał w tym celu współpracę z Fundacją „Wspólna Droga", zajmującą się wspieraniem edukacji, rozwojem zainteresowań i dożywianiem ubogich dzieci z całej Polski.

W najnowszym katalogu, ważnym od listopada 2009 roku do końca kwietnia 2010 roku, klienci korzystający z programu Rodziynka mają możliwość wsparcia międzynarodowej Fundacji „Wspólna Droga". Za pośrednictwem Carrefour i Fundacji mogą oni przekazać 400 punktów na posiłek dla jednego dziecka albo 600 punktów na pomoc edukacyjną - lub wielokrotność wskazanych punktów. Klienci sami wybierają cel, który chcieliby wesprzeć.

„Wspieranie najuboższych, w szczególności dzieci, wpisuje się w strategię odpowiedzialnego rozwoju grupy Carrefour Polska, zakładającą pomoc mającą na celu wyrównywanie szans i dawanie nowych możliwości tym, którzy z racji różnych czynników społecznych są ich pozbawieni. Przekazując swoje punkty na rzecz Fundacji nasi klienci mają okazję dać dzieciom szansę na normalny start, obudzić w nich nowe ambicje i chęć zdobywania wiedzy. Carrefour wspiera obecnie 810 dzieci, kwotą blisko 2 mln złotych, a dzięki zaangażowaniu naszych klientów, tych dzieci może być jeszcze więcej" - mówi Maria Cieślikowska, dyrektor komunikacji zewnętrznej i PR Carrefour Polska.

Najnowszy katalog w nakładzie blisko miliona egzemplarzy dostępny będzie od 1 listopada w Punkcie Obsługi Klienta w 194 supermarketach Carrefour Express oraz 10 hipermarketach Carrefour biorących udział w programie.

Program Rodziynka to pierwszy na polskim rynku supermarketów program lojalnościowy. Aktywnie bierze w nim udział ponad milion osób. Został uruchomiony 8 listopada 2006 roku i obejmuje obecnie 194 supermarkety Carrefour Express oraz 10 hipermarketów Carrefour. Przystąpienie do programu jest bezpłatne i opiera się na prostych i czytelnych dla wszystkich zasadach. Każde zakupy premiowane są punktami w zależności od wartości nabytych produktów. Dodatkowe punkty przyznawane są za zakup produktów marki własnej Carrefour, a także za produkty z tzw. katalogu hitów. Posiadacze karty mogą wymienić punkty na atrakcyjne prezenty, bony rabatowe, a teraz także wesprzeć działalność Fundacji „Wspólna Droga".

Projekt Rodziynka powstał w oparciu o międzynarodowe doświadczenia Grupy Carrefour, a jego zasady - zaadoptowane do oczekiwań najbardziej wymagających polskich klientów - zostały opracowane na podstawie trwających blisko dwa lata szczegółowych badań. W efekcie powstała zindywidualizowana oferta, uwzględniająca preferencje różnych grup klientów, której kluczowymi zaletami - w porównaniu z innymi programami lojalnościowym - są kompleksowość i różnorodność.

(Maja Święcka)


 

tagi: Carrefour ,