W najnowszym katalogu, ważnym od listopada 2009 roku do końca kwietnia 2010 roku, klienci korzystający z programu Rodziynka mają możliwość wsparcia międzynarodowej Fundacji „Wspólna Droga". Za pośrednictwem Carrefour i Fundacji mogą oni przekazać 400 punktów na posiłek dla jednego dziecka albo 600 punktów na pomoc edukacyjną - lub wielokrotność wskazanych punktów. Klienci sami wybierają cel, który chcieliby wesprzeć.
„Wspieranie najuboższych, w szczególności dzieci, wpisuje się w strategię odpowiedzialnego rozwoju grupy Carrefour Polska, zakładającą pomoc mającą na celu wyrównywanie szans i dawanie nowych możliwości tym, którzy z racji różnych czynników społecznych są ich pozbawieni. Przekazując swoje punkty na rzecz Fundacji nasi klienci mają okazję dać dzieciom szansę na normalny start, obudzić w nich nowe ambicje i chęć zdobywania wiedzy. Carrefour wspiera obecnie 810 dzieci, kwotą blisko 2 mln złotych, a dzięki zaangażowaniu naszych klientów, tych dzieci może być jeszcze więcej" - mówi Maria Cieślikowska, dyrektor komunikacji zewnętrznej i PR Carrefour Polska.
Najnowszy katalog w nakładzie blisko miliona egzemplarzy dostępny będzie od 1 listopada w Punkcie Obsługi Klienta w 194 supermarketach Carrefour Express oraz 10 hipermarketach Carrefour biorących udział w programie.
Program Rodziynka to pierwszy na polskim rynku supermarketów program lojalnościowy. Aktywnie bierze w nim udział ponad milion osób. Został uruchomiony 8 listopada 2006 roku i obejmuje obecnie 194 supermarkety Carrefour Express oraz 10 hipermarketów Carrefour. Przystąpienie do programu jest bezpłatne i opiera się na prostych i czytelnych dla wszystkich zasadach. Każde zakupy premiowane są punktami w zależności od wartości nabytych produktów. Dodatkowe punkty przyznawane są za zakup produktów marki własnej Carrefour, a także za produkty z tzw. katalogu hitów. Posiadacze karty mogą wymienić punkty na atrakcyjne prezenty, bony rabatowe, a teraz także wesprzeć działalność Fundacji „Wspólna Droga".
Projekt Rodziynka powstał w oparciu o międzynarodowe doświadczenia Grupy Carrefour, a jego zasady - zaadoptowane do oczekiwań najbardziej wymagających polskich klientów - zostały opracowane na podstawie trwających blisko dwa lata szczegółowych badań. W efekcie powstała zindywidualizowana oferta, uwzględniająca preferencje różnych grup klientów, której kluczowymi zaletami - w porównaniu z innymi programami lojalnościowym - są kompleksowość i różnorodność.
(Maja Święcka)
tagi: Carrefour ,
Z najnowszego rynkowego raportu wynika, że w tym roku 24%...
SPAR Polska pod nowym właścicielem i nowym zarządem...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....