Nieskategoryzowane

Wzrost sprzedaży Grupy Makarony Polskie

Wtorek, 20 października 2009
We wrześniu 2009 r. Grupa Makarony Polskie osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 11.092 mln zł, co stanowi 34% wzrost w stosunku do 8.251 mln zł we wrześniu 2008 r. W ujęciu ilościowym jest to wzrost o 41% do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Wyższe przychody Grupy Makarony Polskie są wynikiem zwiększenia o 40% mocy produkcyjnych, osiągniętych poprzez zakup dwóch nowych linii produkcyjnych.

"Osiągnięty wynik to efekt konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju Spółki, która zakłada wzrost sprzedaży o 30% rocznie. Wierzę, iż dzięki podjętym działaniom uda nam się taki wzrost utrzymać" - mówi Paweł Nowakowski, Prezes Zarządu Makarony Polskie S.A.

Celem strategicznym Grupy Makarony Polskie jest budowanie grupy kapitałowej wokół atrakcyjnych segmentów rynku artykułów spożywczych. Spółka planuje osiągnąć pozycję jednego z liderów w tej branży.

(Maja Święcka)

tagi: Makarony Polskie ,