Wyższe przychody Grupy Makarony Polskie są wynikiem zwiększenia o 40% mocy produkcyjnych, osiągniętych poprzez zakup dwóch nowych linii produkcyjnych.
"Osiągnięty wynik to efekt konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju Spółki, która zakłada wzrost sprzedaży o 30% rocznie. Wierzę, iż dzięki podjętym działaniom uda nam się taki wzrost utrzymać" - mówi Paweł Nowakowski, Prezes Zarządu Makarony Polskie S.A.
Celem strategicznym Grupy Makarony Polskie jest budowanie grupy kapitałowej wokół atrakcyjnych segmentów rynku artykułów spożywczych. Spółka planuje osiągnąć pozycję jednego z liderów w tej branży.
(Maja Święcka)
tagi: Makarony Polskie ,
Z najnowszego rynkowego raportu wynika, że w tym roku 24%...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....