Goolman Gold warzony jest w browarze Perła od 2003 roku. Wówczas jako limitowana edycja piwo trafiało wyłącznie na export. Dwa lata później pojawiło się w polskich sklepach. Podczas prac nad wprowadzeniem tej marki na rynek skoncentrowano się przede wszystkim na opracowaniu unikalnego procesu produkcji wyróżniającego ją na tle innych. Doprowadzony do perfekcji proces filtracji sprawił, że uzyskano piwo o doskonałych walorach smakowych, złotym kolorze i klasycznej gęstej pianie. Wyjątkowości temu produktowi nadaje też charakterystyczna przezroczysta butelka o pojemności 330 ml. Dzięki temu Goolman Gold cieszy się uznaniem wśród konsumentów.
W sierpniu smak Goolmana Gold docenili konsumenci podczas ogólnopolskiego święta chmielarzy i piwowarów w Krasnymstawie. Produkt Perły Browarów Lubelskich S.A. zdobył złoty medal w kategorii - piwo jasne pełne o zawartości ekstraktu w brzeczce 11,1-12,0 ºBlg.
„Sukces na tegorocznych Chmielakach oraz oczekiwania konsumentów spowodowały naszą decyzję o rozszerzeniu gamy opakowań o puszkę 0,5 l. Jestem przekonany że przypadnie ona do gustu naszym klientom" - mówi Robert Wiciński, prezes Zarządu Perła Browary Lubelskie S.A.
Imformacja handlowa.
(Maja Święcka)
tagi: Perła ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...