Projekt, noszący nazwę „Podaruj" ma pionierski charakter: to pierwszy tego typu projekt
e-commerce dla Procter&Gamble w Polsce. Sklep http://www.podaruj.frisco.pl/, choć działa na platformie transakcyjnej Frisco.pl, jego szata graficzna jest zgodna z wizerunkiem akcji „Podaruj Dzieciom Słońce". Obsługę technologiczną i logistyczną projektu prowadzi Frisco.pl, zaś produkty
w oferowane w internetowym sklepie są dostępne dla klientów w całej Polsce.
"Nawiązanie współpracy z Procter&Gamble i Fundacją Polsat jest dla Frisco.pl nobilitacją, jak również uznaniem naszej pozycji na rynku e-commerce. Frisco.pl dzięki nowoczesnej platformie technologicznej i najnowocześniejszemu w Europie Centralnej centrum realizacji zamówień, może oferować innowacyjne produkty e-commerce partnerom poszukującym kompleksowych rozwiązań tego typu" - mówi Witold Ferenc, Prezes Zarządu Frisco.pl.
Akcja "Podaruj Dzieciom Słońce" jest organizowana wspólnie przez Fundację Polsat i Procter&Gamble już od 10 lat. Jest to największy program marketingu społecznego w Polsce. Dziesięć edycji akcji „Podaruj Dzieciom Słońce" pozwoliło dotąd zebrać 44,9 miliona złotych. Za tę sumę zakupiono m. in. nowoczesną aparaturę medyczną do diagnostyki chorób nowotworowych u dzieci, sprzęt ratujący życie i zdrowie wcześniaków oraz dzieci poszkodowanych w wypadkach. Pomoc otrzymały także dzieci niewidome i niedowidzące, które skorzystały z dofinansowania na zakup sprzętu rehabilitacyjnego oraz specjalistycznych pomocy dydaktycznych.
Jedenasta edycja „Podaruj Dzieciom Słońce" wspierana jest przez następujące marki: Vizir, Pampers, Blend-a-med, Gilette, Bonux, Ariel, Lenor, Fairy, Pantene Pro-V, Head & Shoulders, Naturella, Always. Akcja potrwa do 24 grudnia 2009 roku.
(Maja Święcka)
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...