Nieskategoryzowane

MAKRO Centrum Rozwoju Firm ma już rok

Środa, 07 października 2009
1 października minął rok od otwarcia MAKRO Centrum Rozwoju Firm. W ciągu 12 miesięcy w szkoleniach organizowanych przez Centrum udział wzięło 1 100 przedstawicieli niezależnego handlu.
1 października 2008 roku MAKRO Centrum Rozwoju Firm przyjęło swoich pierwszych gości podczas ceremonii otwarcia. Patronat nad przedsięwzięciem objęli Minister Gospodarki, Przewodniczący Rady Miasta Stołecznego Warszawy, a także Marszałek Województwa Mazowieckiego.

Podczas pierwszego roku działalności w Centrum przeszkolono prawie 4 800 klientów (ponad 3 600 klientów HoReCa i ponad 1 100 klientów Traders). W ofercie Centrum znajduje się szeroki wybór szkoleń, wciąż pojawiają się kolejne.

Szkolenia Traders: Merchanising - zarządzanie półkąLayout sklepuObsługa KlientaCoaching pracownika

„W Centrum nie tylko szkolimy naszych Klientów, lecz także dbamy o rozwój Pracowników MAKRO, pomagając w organizacji i prowadzeniu specjalnie przygotowanych dla nich sesji treningowych. Gościliśmy również kilkakrotnie studentów SGGW, a także stypendystów programu METRO Student" - mówi Maciej Łastowiecki, Menedżer MAKRO Centrum Rozwoju Firm.

Szeroka oferta szkoleniowa Centrum cały czas jest wzbogacana o nowe tematy, by w jeszcze większym stopniu zaspokoić potrzeby klientów. Już wkrótce lista szkoleń dla klientów z branży handlu detalicznego zostanie poszerzona o kolejne warsztaty.

Nowe szkolenia Traders:

Promuj się! Promocja i marketingAsortyment cenyReklamacja i trudny klientOchrona sklepuLogistyka i magazynowanieBHP i pierwsza pomocŚrodowisko. Badanie klientów i konkurencji

 

Szkolenia są główną, lecz nie jedyną działalnością MAKRO Centrum Rozwoju Firm. Organizowanych jest wiele ciekawych wydarzeń, m.in. pokazy kuchni francuskiej i norweskiej, testy konsumenckie, spotkania panelowe oraz konferencje. Ich uczestnikami było wielu znamienitych gości z Polski i zagranicy.

„Dzięki działaniom realizowanym w Centrum mamy również możliwość współtworzenia wizerunku MAKRO jako unikalnego partnera biznesowego. Jesteśmy dumni z tego, iż mamy szansę tworzenia dodanej wartości dla naszych Klientów, zgodnie z naszym motto: MAKRO Twój Partner w Biznesie" - dodaje Maciej Łastowiecki.

(Maja Święcka)

tagi: Makro ,