„W Centrum nie tylko szkolimy naszych Klientów, lecz także dbamy o rozwój Pracowników MAKRO, pomagając w organizacji i prowadzeniu specjalnie przygotowanych dla nich sesji treningowych. Gościliśmy również kilkakrotnie studentów SGGW, a także stypendystów programu METRO Student" - mówi Maciej Łastowiecki, Menedżer MAKRO Centrum Rozwoju Firm.
Szeroka oferta szkoleniowa Centrum cały czas jest wzbogacana o nowe tematy, by w jeszcze większym stopniu zaspokoić potrzeby klientów. Już wkrótce lista szkoleń dla klientów z branży handlu detalicznego zostanie poszerzona o kolejne warsztaty.
Nowe szkolenia Traders:
Szkolenia są główną, lecz nie jedyną działalnością MAKRO Centrum Rozwoju Firm. Organizowanych jest wiele ciekawych wydarzeń, m.in. pokazy kuchni francuskiej i norweskiej, testy konsumenckie, spotkania panelowe oraz konferencje. Ich uczestnikami było wielu znamienitych gości z Polski i zagranicy.
„Dzięki działaniom realizowanym w Centrum mamy również możliwość współtworzenia wizerunku MAKRO jako unikalnego partnera biznesowego. Jesteśmy dumni z tego, iż mamy szansę tworzenia dodanej wartości dla naszych Klientów, zgodnie z naszym motto: MAKRO Twój Partner w Biznesie" - dodaje Maciej Łastowiecki.
(Maja Święcka)
tagi: Makro ,
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i...
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...