Hasła odzwierciedlają założenie kampanii, którym jest zachęcanie konsumentów do kreowania alternatywnego, indywidualnego planu na życie, pozwalającego znaleźć własną drogę dotarcia do wyznaczonych celów. Kampanii towarzyszą animacje dla konsumentów w kanale off-trade.
„Osobowość i kreatywność leżały u podstaw stworzenia w 1827 roku przez George'a Ballantine'a jednej z największych marek whisky na świecie. Do tej pory uważamy, że przy tworzeniu whisky, podobnie jak w życiu, ważne są inspiracja i indywidualne podejście. Tak jak George Ballantine zainspirował wielu w świecie whisky, tak wokół nas możemy znaleźć wiele inspiracji do stworzenia własnego planu na życie. Kampania Plan Ballantine's oparta jest na globalnej platformie komunikacyjnej marki. Zarówno na świecie, jak i w Polsce ma na celu przekazanie indywidualnego charakteru naszej whisky i dotarcie do konsumenta, który myśli podobnie, tj. nie naśladuje innych, celebruje życie tu i teraz. Wierzymy, że wielu naszych obecnych, jak i potencjalnych konsumentów odnajdzie swój plan w Planie Ballantine's Finest" - mówi Katarzyna Pawlęga, Category Manager.
Nowa kampania zakłada szeroką komunikację przy wykorzystaniu miesięcznej promocji konsumenckiej buy&get, która od 1 października obejmuje kluczowe hipermarkety w Polsce. Przy zakupie whisky Ballantine's Finest konsument otrzyma kupon konkursowy. Po udzieleniu odpowiedzi na pytanie „Czym jest dla Ciebie Plan Ballantine's?" wybierze jedną z trzech wyjątkowych nagród nawiązujących do haseł kampanii, którą chciałby otrzymać:
Nagrody będą przyznawane co tydzień - łącznie do wygrania 4 nagrody, każda
o wartości około 15 tysięcy złotych.
Za koncept, kreację oraz obsługę animacji off-trade odpowiedzialna jest agencja marketingu zintegrowanego Tequila\Polska.
Informacja handlowa.
(Maja Święcka)
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...