"Chcemy uświadomić naszym klientom, że powinni włączyć ryby do swojego codziennego menu. Rybna dieta ma bardzo pozytywny wpływ na organizm, gwarantuje prawidłowy rozwój oraz funkcjonowanie przez całe życie. Zależy nam na tym, żeby wszyscy, którzy robią zakupy w naszych sklepach, zdrowo się odżywiali" - podkreśla Krzysztof Gradecki, prezes Eko Holding.
Jak podał Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, w 2008 r. przeciętny Polak zjadł 13,5 kg ryb. To bardzo słaby wynik w porównaniu z innymi krajami Europy, w których konsumuje się dwa, a nawet trzykrotnie więcej ryb.
Kampania edukacyjna „Ryba wpływa na wszystko" trwa w Polsce od połowy czerwca i ma zachęcać do zmiany nawyków żywieniowych. Jest finansowana ze środków Unii Europejskiej.
Zapraszamy do lektury wywiadu z Markiem Sawickim, Ministrem Rolnictwa i Rozwoju Wsi, który opublikowaliśmy w numerze wrześniowym miesięcznika HURT & DETAL.
(Maja Święcka)
tagi: Eko ,
Grupa Tarczyński wypracowała w 2024 roku 2,068 mld zł...
Sklepy E.Leclerc wygenerowały obroty na poziomie 3,4 mld zł...
Piętnastoosobowa reprezentacja wszystkich franczyzobiorców...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...