Nowości

Almette Mini dla HoReCa

Wtorek, 21 stycznia 2020
Almette to marka numer jeden w Polsce, która teraz będzie dostępna w nowej odsłonie dedykowanej dla rynku HoReCa: restauracji, hoteli i pensjonatów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom gastronomów i wpisując się w potrzebę rynku, pojedyncze porcje Almette będą stanowiły doskonały element oferty śniadaniowej.
Mini Almette to wygodne rozwiązanie dla wszystkich, to 100% naturalnych składników, smak i wygoda. Almette Mini to puszysty serek, idealny do kanapek i przekąsek. Do wyboru są najpopularniejsze warianty smakowe – śmietankowy i z ziołami. Pojedyncze porcje to przede wszystkim wygoda, convience. Wcześniej proponowane 4 mini porcje trzeba było łamać, teraz to już jest zrobione. Gotowy produkt do podania to plus dla konsumenta, ale też dla obsługi hotelu. Dodatkowo pomyślano o dedykowanej folii gastro – na każdym opakowaniu.  Jednostka sprzedażowa to karton 30x30g.

Hochland jednocześnie wspiera ekspozycje produktu. Często zwraca się uwagę na to, że je się oczami, stąd pomysł na ekspozytory w formie drewnianego skopka, tak charakterystycznej formy dla opakowania Almette, które stało się ikoną stylu. Są już hotele, które je mają i chwalą sobie taką prezentację w ramach bufetów śniadaniowych, to praktyczna i atrakcyjna forma. – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Więcej informacji dostępnych jest na: www.hochlandprofessional.pl

Hochland istnieje na polskim rynku od początku lat 90-tych. Obecnie posiada w Polsce dwa zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów, dostępna także dla rynku HoReCa. Produkty można odnaleźć we wszystkich najważniejszych kategoriach serów. Doskonały smak i jakość zawdzięczają najlepszym surowcom i technologiom.




tagi: Hochland, Almette Mini, HoReCa,