Sieć, obecna w Polsce północnej oraz zachodniej od 1995 r., po raz pierwszy pokaże się w ogólnopolskiej telewizji. "Dotąd byliśmy siecią regionalną, nasza główna siedziba mieści się w Motańcu pod Szczecinem" - mówi Sławomir Nitek, wicedyrektor Netto sp. z o.o. - "Ale ponieważ w ostatnich latach bardzo dynamicznie się rozwijamy, chcemy stać się znani w całej Polsce. Uznaliśmy, że poprzez obecność reklamową w ogólnopolskiej telewizji, najszybciej i najskuteczniej dotrzemy do naszych obecnych i potencjalnych klientów."
Celem rozpoczętej kampanii telewizyjnej jest budowa wizerunku marki Netto oraz promocja aktualnej oferty handlowej dostępnej w sklepach. Przekaz podkreśla cechy Netto - marki rodzinnej, solidnej i oszczędnej. Akcja przebiega pod hasłem „Netto. Więcej za mniej", towarzyszącym wszystkim działaniom komunikacyjnym marki. Kampania jest realizowana we współpracy z agencją Omnimedia Consulting. Potrwa do grudnia i obejmie stacje TVP1, TVP2 i TVP Info.
Kampanię telewizyjną uzupełni trwający dwa tygodnie konkurs plastyczny dla dzieci na projekt kartki bożonarodzeniowej. Zostanie ogłoszony w gazetce z ofertą handlową Netto oraz na plakatach, rozwieszonych w sklepach.
Główna nagroda w konkursie to czterodniowa wycieczka do Laponii dla czterech osób. W programie przewidziano m.in. wizytę w wiosce Świętego Mikołaja.
Skąd pomysł na taką właśnie nagrodę? "Jako skandynawska firma chcemy w ten sposób przybliżyć naszym klientom kulturę Skandynawii, zwyczaje, wykorzystując najbardziej znany akcent - Świętego Mikołaja" - wyjaśnia Sławomir Nitek, wicedyrektor duńskiej sieci. - "Nieprzypadkowo konkurs organizujemy w okresie wzmożonej aktywności Świętego Mikołaja."
Nie tylko laureat zostanie obdarowany - dla 300 pozostałych uczestników konkursu Netto ufundowało cenne nagrody w postaci wspaniałych, 88-elementowych zestawów plastycznych, zapakowanych w drewniane walizki. Zwycięska praca (lub prace) zostanie wykorzystana do zaprojektowania kartki świątecznej, wysyłanej przez duńską sieć.
Duńska sieć osiedlowych sklepów spożywczych, oferujących produkty pierwszej potrzeby po niskich cenach, jest obecna na polskim rynku od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie. Sieć rozwija się na terenie Polski północno-zachodniej. Netto posiada dwa centra dystrybucyjne: w Motańcu pod Szczecinem oraz w Domasławie pod Wrocławiem.
Netto sp. z o.o. jest obecnie największą firmą w województwie zachodniopomorskim. Bierze aktywny udział w życiu lokalnych społeczności nie tylko na Pomorzu, ale we wszystkich mniejszych i większych miejscowościach, w których jest obecna.
Netto stanowi część Dansk Supermarked A/S, której właścicielami są A.P. Mřller-Mćrsk Gruppen i F. Salling. Dansk Supermarked jest również właścicielem i zarządcą sieci hipermarketów Bilka i Fotex. Dansk Supermarked jest drugim co do wielkości przedsiębiorstwem działającym w branży handlu detalicznego w Danii. Poza Polską i Danią, sieć rozwija się w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Szwecji.
(Maja Święcka)
tagi: Netto ,
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i...
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...