Docelowo sieć chce posiadać 100 punktów sprzedaży. Franczyzobiorca Benedicite korzysta ze znaku oraz innych elementów marki. Jej właściciel, Opactwo Benedyktynów w Tyńcu, oferuje projekt i wyposażenie placówek. Sieć jest objęta jednolitym systemem informatycznym. Średnia powierzchnia sklepów to 30-40 mkw.
W ofercie Benedicite ma tradycyjne wyroby spożywcze, sporządzone na bazie zakonnych receptur o wielowiekowej tradycji. W asortymencie można znaleźć ponad 200 produktów z Polski i ok. 100 artykułów z innych klasztorów z całej Europy. Swoje specjały zakonnicy sprzedają również w sklepie internetowym http://www.benedicite.pl/.
(Maja Święcka)
tagi: Benedyktyni ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...