Pojawienie się Minerado to rezultat dynamicznego rozwoju produktów bez dodatku cukru. W segmencie SNNN do tej pory były to tylko soki. Po ubiegłorocznym debiucie Fortuny śladem Agros Nova podążyli również inni producenci. W efekcie rynek soków bez dodatku cukru urósł w tym roku aż o 22% (wartościowo) w stosunku do okresu styczeń - lipiec 2008.
To dobra zachęta do rozwijania takiej oferty w innych kategoriach. Ze względu na mocną pozycję Agros Nova w sokach (marki Fortuna i Pysio są dziś wyłącznie markami soków bez dodatku cukru), naturalnym krokiem stało się wzmocnienie napojowego portfolio producenta. Stąd relaunch MINERADO, marki kojarzonej przez konsumentów z innowacyjnymi napojami.
Na początek producent zaproponował dwie kompozycje smakowe, które są nowością w napojowej ofercie Agros Nova: jabłko - malina oraz jabłko - wiśnia- aronia w opakowaniach kartonowych o pojemności 1,5 l.
MINERADO to aktualnie jedyny na polskim rynku niegazowny napój z owoców bez dodatku cukru oraz innych substancji słodzących.
(Maja Święcka)
tagi: Agros Nova ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...