Advertisement

Nowości

Nowość na rynku od Agros Nova: napoje MINERADO bez dodatku cukru

Środa, 30 września 2009
Agros Nova wprowadza do sprzedaży kolejną linię produktów bez dodatku cukru oraz innych substancji słodzących. Po sokach Fortuny i Pysia w ofercie producenta pojawiły się napoje pod dobrze znaną, odświeżoną marką MINERADO.

Pojawienie się Minerado to rezultat dynamicznego rozwoju produktów bez dodatku cukru. W segmencie SNNN do tej pory były to tylko soki. Po ubiegłorocznym debiucie Fortuny śladem Agros Nova podążyli również inni producenci. W efekcie rynek soków bez dodatku cukru urósł w tym roku aż o 22% (wartościowo) w stosunku do okresu styczeń - lipiec 2008.

To dobra zachęta do rozwijania takiej oferty w innych kategoriach. Ze względu na mocną pozycję Agros Nova w sokach (marki Fortuna i Pysio są dziś wyłącznie markami soków bez dodatku cukru), naturalnym krokiem stało się wzmocnienie  napojowego portfolio producenta.  Stąd relaunch MINERADO, marki kojarzonej przez konsumentów z innowacyjnymi napojami.

Na początek producent zaproponował dwie kompozycje smakowe, które są nowością w napojowej ofercie Agros Nova: jabłko - malina oraz jabłko - wiśnia- aronia w opakowaniach kartonowych o pojemności 1,5 l.

MINERADO to aktualnie jedyny na polskim rynku niegazowny napój z owoców bez dodatku cukru oraz innych substancji słodzących.

(Maja Święcka)

tagi: Agros Nova ,