Nieskategoryzowane

„Słodki Styl” – stylowa promocja Wawelu

Czwartek, 24 września 2009
Dla swoich klientów Wawel przygotował słodką promocję. Zbierając opakowania po produktach: Kasztanki, Malaga, Tiki Taki każdy ma szansę co miesiąc wygrać inny kolor modnej kamizelki. Promocja trwa od 1 października do 31 grudnia 2009 roku.
Dla amatorów czekoladek nadziewanych Kasztanki, Malaga, Tiki Taki Wawel przygotował ciekawą ofertę promocyjną, w której można zdobyć atrakcyjne nagrody. Wystarczy zebrać: 30 papierków po czekoladkach albo 5 opakowań po czekoladach albo1 opakowanie po bombonierce 430g albo3 opakowania Kasztanki, Malaga lub Tiki Taki w opakowaniach 170g-215g, aby zdobyć nagrody.

Każdego miesiąca 3000 osób, których zgłoszenia dotrą najszybciej, otrzyma modne i praktyczne kamizelki. W październiku kamizelki będą pomarańczowe, w listopadzie fioletowe, a w grudniu - granatowe. Ci, których zgłoszenia dotrą najszybciej w każdym miesiącu, mają szansę wygrać kolekcję modnych kamizelek.

Kupony promocyjne dostępne są w punktach sprzedaży, na opakowaniach oraz na stronie www.wawel.com.pl. Promocja trwa od 1.10.2009 r. do 31.12.2009 r. lub do wyczerpania nagród. O kolejności zgłoszeń decyduje data stempla pocztowego nadania przesyłki. Regulamin dostępny jest u organizatora oraz na stronie www.wawel.com.pl. Zgłoszenia należy wysyłać na adres:

Wawel SA, ul. Towarowa 6, 32-410 Dobczyce, z dopiskiem „Słodki Styl"

Promocja konsumencka czekoladek jest częścią kampanii promocyjnej, która ruszyła 21 września. Spoty reklamowe emitowane są w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TVN7, TVN Style, kanały tematyczne) oraz w radio. Koncepcję i kreację przygotowała agencja Tippingpoint, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western. Za wsparcie PR dla kampanii odpowiada TBWA\PR.

(Maja Święcka)

tagi: Wawel ,